Pengikut

RAKYAT HAKIM NEGARA

RAKYAT HAKIM NEGARA
JOM BERSAMA ANWAR

Friday, June 08, 2012

Beli Wakil Rakyat : Tak Sebut Nama Pun Sudah Terasa Baunya ....

Ahli Parlimen Kapar, Manikavasagam mendedahkan mengenai pujukan dan tawaran untuk keluar parti yang dialaminya sejak beberapa tahun dahulu tetapi pendiriannya tetap utuh bersama Pakatan Rakyat.

“Sejak 2008, saya sudah senaraikan beberapa orang yang mahu saya keluar parti, sehingga sanggup menunggu berjam-jam di luar rumah saya. Mereka letak kereta di depan rumah saya.

“Hari ini, Exco Kerajaan Negeri Perak seorang wanita, saya tidak mahu beritahu namanya, tapi jika dia cabar saya, saya akan sebut semua nama dalam senarai saya yang datang ke rumah dan pejabat saya di Kapar. Semua saya ada,” jelas beliau lagi. Baca di sini

Walaupun tanpa menyebut nama exco tersebut, semua orang dapat menghidu baunya. Korang tidak terasakah baunya? Bau apa? Bau Babi Pangganglah!

No comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...