Pengikut

SAMBUTAN ULANGTAHUN PAS KE-63

SAMBUTAN ULANGTAHUN PAS KE-63
DIRASMIKAN OLEH MAT SABU

CERAMAH MALAM 29 NOV

CERAMAH MALAM 29 NOV
CERAMAH PERDANA

Tuesday, January 01, 2013

Sekuntum Mawar Hitam untuk sebuah pengkebumian ....

Dahsyatnya, PM Najib dan Zahid Hamidi sanggup menyalahgunakan dana awam kepunyaan anggota tentera serta pelabur minoriti di dalam Boustead. 

Ini adalah gara-gara mahu menutup pembongkaran skandal oleh Deepak yang berhubung dengan Akuan Bersumpah Bala berkaitan pembunuhan wanita Monggolia Altantuya. 

Pendedahan demi pendedahan berhubung skandal tersebut sudah tidak dapat dibendung lagi. Sekadar penafian amat sukar memberikan keyakinan kepada rakyat. 

Sehingga kini, Najib terus mendiamkan diri tidak berani mengulas dakwaan Deepak. PDRM dan SPRM masing-masing dah seperti ikan kena tuba - hanya terapung-apung hanyut diatas permukaan air - menyelam tidak, berenang pun tidak!Malaysia ini dah macam negara koboi. 


Kita sekarang seolah-olah sedang menyaksikan babak dimana Deepak sedang beraksi sebagai seorang koboi mencabar Najib untuk membuat ‘gun draw’ di hadapan khalayak ramai… 

Najib dan Zahid Hamidi masih tidak muncul daripada persembunyian mereka tetapi telah mengupah ‘Bakti Wira’ untuk jadi ‘penimbakcuri’ tapi tidak menepati sasaran . 

Deepak masih tercegat disitu dengan sekuntum mawar ‘Mawar Hitam’ untuk Najib…

1 comment :

sizzly7761 said...

Fuyoo.....gelabah biawak ngko jib, dulu punya la eksyen ngko kat Anwar ....kononya kalau ngko dedah Anwar akan demam! Sekarang aku tengok ngko asyik menggeletar dan ngompol sebabkan takut dengan Deepimpak ni! Apala punya suwei... bendahara 1 Malaysiot nih. jib!! Ngape ngko diam menikus dengan statement deepimpak ni? Samanlah kalau tak betul? Aku rakyat ni nak tengok ngko pertahankan maruah dan nama baik ngko di mahkamah! Tak acilah main beli syarikat (yang takde aset tapi hutang ada) dan bayar RM30 juta untuk cover duit Deepimpak dan menutup kes di mahkamah! Lagi siot bila ngko guna duit tentera yang tiap bulan menabung! Memang teruk lu punya perangai! cam haramjadah je!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...