Pengikut

RAKYAT HAKIM NEGARA

RAKYAT HAKIM NEGARA
JOM BERSAMA ANWAR

Saturday, January 12, 2013

Apasal Ketua Polis ni mahu klentong?

Kemalangan jalan raya yang membabitkan 10 kenderaan dan mengakibatkan 15 orang cedera di Ayer Tawar, Perak petang kelmarin didakwa ia disebabkan oleh kereta peronda Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) yang cuba memintas sebuah lori.

Korang lihatlah betapa buruk dan ngerinya kemalangan tersebut :

Kemalangan dahsyat dan terburuk berlaku di awal tahun 2013!
 
Tuh dia! basikal pun ada, lipat habis!

Agak-agak korang bagaimana nasib penumpang 
kenderaan yg remuk sebegin?
 
Khabarnya pemandu kenderaan ini patah kakinya?

Lepas korang tengok gambar-gambar kat atas tadi tu, cer korang renungkan pula kenyataan Timbalan Ketua Polis Daerah Manjung, Ahmad Mat Isa mengesahkan kepada Malaysiakini bahawa :
15 orang mengalami kecederaan ringan dalam kemalangan tersebut.

Beliau cuba menafikan khabar  bahawa empat orang mati dalam kemalangan tersebut, dan menjelaskan bahawa tiada kematian dilaporkan setakat ini.

Ahmad menyangkal dakwaan bahawa tiga pegawai JPJ di dalam kenderaan pacuan empat roda telah bertindak secara melulu dan mereka tidak cuba memintas lori terbabit. Korang bacalah di sini. 

Aku nampak Ketua Polis ini macam nak kelentong ajerr...mampus aku tak caya cakap dia nih!

Untuk lain-lain gambar korang boleh   klik sini .

Video pun ada :

1 comment :

XUMNO said...

Ketua2 polis kebanyakannya kaki kelentong, nak menyedapkan telinga kerajaan UMNO/BN. Himpunan Rakyat polis kata dihadiri 40ribu orang, lepas tu ubah jadi 45ribu je!Kerajaan Pakatan nanti tolonglah turunkan pangkat diaorang ni jadi prebet polis trafik suruh ndiaorang belajar kira kereta lalu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...