GOPENG

GOPENG
JOM HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Thursday, February 05, 2009

Nizar terpaksa menyampaikan sembah derhaka kepada Tuanku sultan

Dato Seri Anwar Ibrahim sedang berbincang dengan Dato seri Nizar di kediamannya di sini.Lim Kit Siang dijangka akan hadir sedikiot masa lagi sementara tuan guru dalam perjalanan di Simpang Pulai.
Mengikut cerita Setiausaha akhbar MB, Anuar Hashim, Sultan tiodak mahu membubarkan Dun tetapi meminta agar MB Nizar meletakan jawatan Menteri Besar.
Dato Seri Nizar terpaksa mendatangkan sembah derhaka menolak perrmintaan kebawah duli yang jelas berpihak kepada BN/ Umno.
Orang ramai berpendapat adalah lebih molek jika Tuanku berpihak kepada rakyat - menyerahkan semula mandat kepada rakyat untuk memilih.
Comments
10 Comments

10 comments :

Pak Oncu said...

aku dah agak dah,,,,,,,,,,,,,, !!!!

Mrkolumpo said...

raja adil raja di sembah
raja zalim raja disanggah

hak ptuihhhh

Pemuda Malaysia said...

woit Pakatan Rakyat..tak reti bahasa ker!!!

tak malu ker Sultan dah suruh letak jawatan tu letak jer lah.. jangan nak bikin kecoh lagi!!!

bodoh punyer Nizar!!!

Mamamat said...

Salam sdra .. salam semua

Kalo udah macam ni gayenyer, pi ikut manepun sultan tetapkan menangkan UMNO, baik kita bagi jer. Kita rakyat pengundi tidak lagi dihormati oleh mereka. Saya cadangkan supaya semua ADUN PR kosongkan kerusi. Jangan bertanding .. biar satu dunia tahu akan jenayah politik mereka. Bahkan PR kena timbangkan untuk kosongkan semua kerusi Parlimen dan juga DUN di negeri lain

Aishah Jamal said...

Jika YB Nizar sembah derhaka, tidakkah nanti akan hanya menjadi umpatan puak BN? Takut dikata YB Nizar tak sedar diri pula. Camna tu??
Kami kat KL makin semput dan pening dgn politik Perak ni.
Semoga ada jalan penyelesaian yang baik.

nordin said...

kecewa dgn sultan perak
ingatkan betul bijak dan berjiwa rakyat
rupanya sama dgn sultan dan raja yang lain
jangan jangan sultan pun dapat rm 50 juta
sultan semuanya sama sultan bn dan bukan fikirkan hal rakyat

Suara Mata, Hati, Jiwa dan Minda said...

Aishah Jamal, biarkan mereka mengumpat kerana Allah telah tetapkan balasan utk pengumpat, pencaci dan pencela dlm surah Quran 104: Al-Humazah (Pengumpat). kita tegakkan keadilan. tak perlu takut. berani kerana benar. Fisabilillah...kerana Allah. lebih malu kalau harga diri/pendirian dijual beli dgn wang ringgit.

Mamamat, pantang maut sebelum ajal! biar putih tulang jangan putih mata...usaha tangga kejayaan...Haiya alassolah, Haiya alal Falah!

Pemuda Malaysia, saya malu membaca kata-kata wakil pemuda malaysia yg tiada kesopanan.

Nordin, 50juta tu duit kita juga kan! hasil dr kita bayar income tax, service tax di tempat2 makan, hotel dsb...tax diorg pun kita yg bayarkan, cukai tanah, cukai pintu, cukai jalan, tol, nasib baik kubur tak perlu dihias dgn harta wang ringgit...kalau tak lebih besar jumlahnya...

p/s: kalau pahala dlm bentuk wang ringgit mesti ramai yg beribadah dan bertakwa kepada Allah. Orang-orang yang berkenaanlah yang paling bertakwa kepada Allah untuk mendapatkan 50juta...Allahuakbar!

silvermoon said...

hampeh ko pemuda.. kami rakyat perak x redha. kami nak pilihanraya semula!! mana hak kami untuk memilih?? mana hak kami sebagai rakyat perak?? knapa nak bagi kami pemimpin yg zalim yg kami benci??

jamilah said...

ALLAH BERSAMA-SAMA ORANG YANG BENAR...
SEMOGA DENGAN UJIAN INI AKAN MENAMBAHKAN AMALAN & MENINGKATKAN IMAN KITA KEPADA ALLAH...

"TAWAKKALNA 'ALALLAH"..........

Panglima Perang Cyber said...

gila betul sultan pun nak dilibatkan dalam politik murahan pakatan rakyat ni..

siap kau aku akan dedakan dan pastikan sehingga blog ni juga akan ditutup..

jangan sesekali nak sabitkan keputusan dengan mana mana parti.

takkan 11 bulan memerintah tak ada perkenan sultan ???

fikirlah sikit ....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...