GOPENG

GOPENG
JOM BERSAMA PAKAAN HARAPAN

Saturday, October 19, 2013

PAS ganti Umno dan MIC?

Ayo-yo! Apa sudah jadi sama PAS sekarang ? Sana kecau, sini kacau!PAS banyak kacau sekarang ini!

Kekecohan dan kecelaruan tidak pernah berlaku selama ini sebagaimana yang telah terjadi di Mesyuarat Agong PAS Batu dan Putra Jaya.

Sebelum ini, Timbalan Presiden PAS, Mat Sabu sendiri telah bersungut dengan berkata “35 tahun dalam PAS, ini kempen paling teruk

Kejadian terbaru ialah apabila Zainulfaqar Yaacob pula telah dihalang masuk ke AGM PAS Batu Kawan atas alasan kononnya PAS Pusat yang membuat ketetapan bahawa Zainulfaqar Yaacob bukan ahli PAS serta tidak layak menyertai AGM Kawasan.

Tapi menurut Pesuruhjaya PAS Pulau Pinang, Datuk Mohd. Salleh Man menerusi Facebook, "Saya tiada kaitan," 

Menurutnya, beliau hanya dimaklumkan mengenai muktamar peringkat kawasan sahaja

 "Semua urusan di bawah jawatankuasa pemilihan dipengerusikan Setiausaha (Setiausaha PAS Negeri,Mohd.Noor Harun). Sumber

PAS nampaknya bukan sahaja mampu menggantikan perangai buruk Umno, tetapi turut mewarisi tradisi samseng MIC ketika dibawah Samy Vellu dulu yang asyik bergaduh sesame sendiri bila ada mesyuarat pemilihan!
Comments
8 Comments

8 comments :

Anonymous said...

Salam Bang,
Ulamak cuma pandai bg hukum halal haram aje, ilmu pentadbiran pengurusan berterabur.... Itu masalah dlm parti belym perintah negara lg.. Sbb tu x heran kalau Trg, Kedah dpt beetahan 1 penggal aje. Kel pulak dah nak buat hal dah...

Anonymous said...

tak ler teruk sangat. kalau belum sampai baling kerusi dan tumbuk orang tu kire ok ler...

tapi kalau bagi 3500 ekar kawasan balak pd budak umur 22 tahun lagi parah...

alhusseyn said...

Sesungguhnya Allah menyuruh kamu supaya menyerahkan segala jenis amanah kepada ahlinya (yang berhak menerimanya)...-an Nisa' 57.Ulama' tidak semestinya pakar dalam setiap jurusan dan lapangan kehidupan.Nak bercucuk tanam kenalah tanya si Petani, nak mentadbir, kenalah lah ambil peperiksaan di sini!

alhusseyn said...

Ha! ha! Tak lempar kerusi tapi dah main lontar fitnah yang bukan-bukan!

Anonymous said...

kalau pas buat perangai mcm ni...bagus bubar saja dan join dgn umno...

Anonymous said...

Yang menulih crite macamana???

Anonymous said...

aku ingat geng mamak mana kat atas tu. ghopa2 Nye incik semi value...

ayam hutan said...

Abg Hus, Dalam PAS pun ada gile pangkat dan harta, kita tunggu dan lihat. Masa dulu semasa ceramah Arwah Ust Fadil Noor dan Mat Sabu yang dengor tak sampai 10 orang tak timbul perkara macam ni.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...