GOPENG

GOPENG
JOM BERSAMA PAKAAN HARAPAN

Monday, December 30, 2013

Datuk Amar Singh buat jenaka lagi...

Dia sepatutnya mampu menjadi juara Maharaja Lawak Malaysia jika dia masuk bertanding. Dia berbakat besar sebagai pelawak walaupun mukanya bengis dengan misai dan janggut....Dia ialah Timbalan Ketua Polis Kuala Lumpur Datuk Amar Singh.


Beliau pernah buat lawak gempar yang amat lucu dan hampir memutuskan tali perut orang ramai mengenai hasil kejayaan rampasan polis merampas bahan letupan yang akan digunakan untuk menimbulkan kekacauan sewaktu perhimpunan Gabungan Pilihan Raya Bersih pada Julai 2011 lalu (BERSIH 2).

Mana tak lawaknya.... 44 molotov cocktail yang dirampas itu menggunakan bekas botol pelastik minuman air mineral….Kah!Kah! Kah! 




Menurutnya lagi, Polis juga telah menemi 23 parang, mercun dan baju T logo BERSIH semasa operasi polis di Gombak, Selangor dan tiga lokasi di Kuala Lumpur . Bacalah di sini

Kali ini dia buat jenaka lagi yang boleh buat orang ramai terkentut! Katanya kali ini :

 Penganjur perhimpunan haram nak gulingkan kerajaan dipercayai akan mendirikan khemah di sekitar Dataran Merdeka dengan membawa pelbagai senjata termasuk bom tangan bagi melakukan kekecohan.Sumber
Comments
6 Comments

6 comments :

C++ said...

Bhai Al-Husseyn...

Hahaha... bab molotov tue yang paling gua tak tahan gelak tue... Mesti dier nih tak pernah tengok Molotov Cocktail kot... Hahahaha

Cawangan Pemusnah Bom patut bagi kursus kepada dier nih....

Anonymous said...

Yang dok bawa bom pi letak kat khemah tu orang polis juga yang menyamaq sebagai peserta perhimpunan sapa nak kenai depa.

PemerhatiAnakMuda said...

boss dia Zahid komedi..anak buah dia pun nak join gak...lawak2...MLM...

Anonymous said...

Bhai seekor ni jadi polis pun bodoh piang...Kalau nak tipu tu agak-agaklah...Ini kerja polis sejak dulu lagi buat bahan bukti palsu....Ingat rakyat bebal macam dia orang tu...

ronana said...

pas ada nik amar. pdrm ada amar singh. dua2 tak bleh pakai...

Anonymous said...

Kici kici lumbu jaga,suda besar polis jaga,jgn la marh dia,lumbu dia kak ijat dh amik..nti kita worang bg blik la,lps bn x de

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...