GOPENG

GOPENG
JOM BERSAMA PAKAAN HARAPAN

Monday, December 02, 2013

Datuk Fauzi, Mu Tunggu Kami Datang.

"Saya masuk PAS cuma nak dekat dgn Allah, kini saya rasa tenang sgt" "saya tak nak apa dah dunia ni, nak siap utk mati ja nih" itu lah kata² Datuk Fauzi yg selalu saya dengar..

 Datuk seorang yg mudah mesra dgn org ramai walaupun Datuk mantan pegawai tinggi PDRM tp sifat rendah dirinya mengalahkan orang lain..

 Yg menariknya, Datuk adalah org baru dlm PAS Larut dan baru beberapa bulan bekerja sepenuh masa utk bawa misi PAS di tengah² masyarakat, tp kerjanya mcm dah berpuluh tahun dlm PAS.

 “Dhaifnyaaa... tandas markaz ni, tlg buat kira tgk kos bina tandas dan bilik air baru“ Prihatin sungguh Datuk ni, tergambar pd riak wajahnya seorang yg pemurah dan ikhlas ingin membantu...

 Skg Datuk dah pergi meninggalkan kita buat selama²nya. Satu kehilangan besar buat kita semua. Tugasnya sudah selesai, kita pula akn menyusul.Semoga ruh almarhum dicucuri rahmat dan maghfirah serta ditempatkan bersama org² solih. 

 Akmal Kamarudin,
 Batu Kurau, Perak.

Sila baca artikel saya mengenai Datuk Fauzi : Semakin bertambah orang cerdik menyertai PAS
Comments
0 Comments

No comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...