GOPENG

GOPENG
JOM HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Wednesday, February 19, 2014

Pengikut ajaran sesat Kasim Ahmad dikenal pasti...ini dia gambarnya!

Tidak mungkin yang pakai tudung macam ini pengikut ajaran sesat Kassim Ahmad yang memfatwakan bahawa  rambut itu bukan aurat.... 

 Tetapi bagaimana pula dengan mereka yang berdua ini? Suami yang sorang tu dikatakan ada kaitan dengan penganjuran seminar pemikiran Kassim Sabtu dan Ahad lalu. Beriya-iya benar dia mempertahankan Kassim di sini

    
Korang buatlah penilaian sendiri.Kalau korang nak beli periuk, tentu korang tidak akan beli periuk yang tidak ada tudungnya kan? Suami adalah pembimbing isteri. Kalau bab tudung isteri pun suami menunjukan kegagalannya, bagaimana nak memimpin sebuah negara yang mahu menegakan Islam?

Comments
8 Comments

8 comments :

Anonymous said...

Tak cam pada mulanya gambar siapa yg pertama itu, bila dah tahu lucu sungguh.

Anonymous said...

Aku nak bagi org2 PAS celik sikit dan jgn jd buta hati!

Konon2nya hangpa sume seolah2 nampak benci sesangat dan tak sehaluan dgn Mahathir dan Kassim Ahmad.

Tapi yg aku tengok dgn jelas arwah Azizan Razak sbg pemimpin trtinggi PAS sgt mesra dan ikrab dgn Mahathir yg akhirnya PAS Kedah rebah dibungkus lupuss!

Dihari pengkebumian Azizan pula, Mahathir diberi pghormatan trtinggi oleh PAS, Haron Din dan Hadi turut hadir sama sbg saksi!

Hangpa kutuk2 Mahathir yg sanjung siKassim, pada hal nya pemimpin2 hangpa terang2 sanjung dan dok syok dgn Mahathir ada hangpa nampak ke dak?

Ada sape2kah lagi yg BUTA tak nampak, apakah yg TERSIRAT ddlm hakikat suratan yg nyata ini?

Najwa Zahrahh said...

Cool..skrg bkn ckp isu politik..tp aqidah..bila rambut dikatakan bkn aurat..dan nabi muhammad disamakan level mcm paderi..siapa yg rs xmrh, tatau la nk ckp apa..wallahu a'lam

Anonymous said...

Agak2la nk bercakap..soalan,jika org islam meninggal dunia,boleh tak org kafir dtg ziarah?@ sebaliknya?xda pulak salahnya kan...so,isu ini berat..melibatkan aqidah..dan dahpun diharamkan oleh Majlis Fatwa Kebangsaan...bukan PAS @ UMNO HARAMKAN...dan masa pengharaman dulu,Tun mahathir masih jd PM...tak kanlah pengharaman tak diketahui oleh Tun M masa tu...isunya skrg,knapa Tun M mempertahankan kata2 Kasim ahmad yg blh menyebabkan terpesong aqidah...

Anonymous said...

Sah mamat ni kenduri org U dia p kenduri org P dia tak p...takkan sampai fardu kifayah pun nak buat puak2 kot...nanti mati buat list siap2 sapa boleh mai dengan sapa tak boleh mai..

Anonymous said...

Baik kita ikut ulama yg ada.. depa lg pandai bab2 ugama.. kita baru tahu alif, ba, tha.... panjang lg jalan kita nie.. bykkan ibadat.utk akhirat..biarkan pada yg hak.. jgn mudah jatuhkan hukum, kita ni siapa, hanya hambanya.. ikut alquran dan sunnah.

Jane Duncan said...

itu sajalah fesyen berfikir Melayu! Soal pokok tak mampu kupas, jadi hal-hal seperti rambut bini orang,mereka nak nilai sangat! Islam sangatlah tu! Akhirnya anak sendiri yang pakai tudung, tetapi berbaju ketat dan berseluar sampai nak terkeluar @8*#*! dia buat pura-pura tak nampak! Biar Allah yang buat penilaian!

Anonymous said...

Penilaian berdasarkan hukum fiqh. X pakai tudung haram dosa besar. Maka dosa besarlah pd hukum fiqh. Allah dh bagi alquran & hadis sbg panduan. Bukan guna hukum akal @ serah pd takdir tentukan. Sekular ttp sekular tak boleh kata islamik. Penentuan haram @ tidak berdasarkan fiqh dan kaedahnya2. Faham org2 umno sekelian.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...