GOPENG

GOPENG
JOM HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Friday, March 21, 2014

Jom tengok Makcik Puteri Umno mengamuk dalam dewan rakyat...

Aku sendiri pun dah tak tahu nak kenal yang mana satu lelaki, yang mana satu pompuan....errrr betina? 

Korang lebih cerdik dari aku untuk menilainya. Nilailah sendiri ....

7:18 [Hanipa] ~ Saya juga ingin menyatakan bahawa, apabila berlakunya kes Permatang Pauh ni, seluruh dunia menyaksikan, sebab orang boleh melihat ketidak samaan dari segi treatment ke atas Permatang Pauh.Kita dalam perlembagaan ada artikel 8, equality before the law. Saya nak tanya, kenapakah adanya perbezaan cara kita mengendalikan kes Permatang Pauh dengan kes yang lebih teruk lagi! Kes yg melibatkan pembunuhan, seorang warga Monggolia; kita lihat Razak Baginda dibebaskan, kita lihat sampai sekarang pun, [ketika ini Pengerang dan Padang Besar bangun minta mahu mencelah]

 8:25 [Azalina] ~ Hei Sepang, [Macam lagak Hang Tuah menyeru : Hey Jebat!] saya nak tanya Sepang, kalau Sepang kata , sesiapa dibebaskan atas mana-mana mahkamah, saya nak tanya Sepang, bukankah kita ada proses rayuan dalam mahkamah Malaysia , yg mana kalau kita tidak puas hati keputusan Mahkamah Tinggi, kita boleh pergi ke Mahkamah Rayuan, lepas itu kita boleh naik ketaraf tu…maknanya proses tu ada, betul tak Sepang? Setuju?

 8.49 [Hanipa]~ OK, setuju.Terima kasih! Saya 400 peratus, lima …Satu juta pun boleh! Memang saya setuju! Tetapi Pengerang, sebenarnya, exactly my point! Kalau betul ada hak untuk merayu, kenapakah Razak baginda dibebaskan, tidak merayu? [ Penyokong PR bersorak dan menepuk meja , mungkin sebab Azalina bagi bola tanggung atas net untuk Hanipa!] 

9.11 ~ Makcik Puteri Umno tu semakin marah dan geram Grrr! Dia mengamuk dan melalak blah! blah! blah! Kah! Kah! Kah! Kat bahagian ending tu baru Khalid Samad bagi tau apa sebabnya makcik tu naik hanginnn.Rupa-rupanya ....Ah! Korang tengoklah sendiri kalau nak tahu apa yang Khalid katakan tu:

Comments
3 Comments

3 comments :

Anonymous said...

Kelakuan serta seranahan wakil Penggerang saling tak tumpah saperti yang dipanggil "jantanbetina" begaduh dekat Chowkit.Kesian nya Parlimen Malaysia jatuh kataraf tersebut dibuat wakil2 BN.

Anonymous said...

Makcik putri ni terlebih kejantanan dari jantan cuma tak bertelur aja..

alhusseyn said...

Nampaknya jauh lebih berakhlak ahli parlimen kanak-kanak dizaman Jamal Kerdil itu dulu...Apa khabar agaknya Jamal Kerdi tu?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...