GOPENG

GOPENG
JOM HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Friday, March 14, 2014

Macam mana ni Auw-Auw ? Cer tengoklah Zahid ni....

Dato Auw-Auw ketika menjawab soalan mengenai dakwaan polis pergi ke rumah anak-anak kapal (MH 307 yang hilang).

Dia kata, Laporan yang mengatakan polis Malaysia pergi ke rumah anak kapal MH370 itu tidak benar.

"Polis Diraja Malaysia telah keluarkan kenyataan mengenainya"

  Tapi Datuk Auw-Auw, tengoklah ni Zahid ni ... 

 Zahid Hamidi kata lain pulak ni kat  sini   Dia kata polis telah pergi ke rumah anak kapal penerbangan MH370 yang hilang untuk penyiasatan adalah 'biasa' untuk mengesan apa-apa bentuk maklumat mengenai individu-individu untuk tujuan membantu siasatan mereka ke atas apa-apa perkara.Macam mana Auw-Auw?

 Korang berdua ni buat komidi ke apa ni? Dunia sedang memerhatikan kita....Alahai...selepas kisah Raja Bomoh, timbul kisah korang pula! Hebohlah lagi satu dunia! 
Comments
2 Comments

2 comments :

Anonymous said...

Budak budak bahalol melayu jadi menteri , bebudak tadika saja setuju terima buta buta kata kata mereka.

Tengok CNN nampak malu kan bangsa melayu aje , mamak mana ada malu sebab mamak bukan melayu.

Anonymous said...

Hehe..dorang lupalah tu...biasanya masuk media tempatan je...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...