GOPENG

GOPENG
JOM HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Wednesday, March 05, 2014

Rahsia Mat Sabu menang Timbalan Presiden terbongkar!

Lepas ni Mat Sabu akan jadi OKB lah....Aku kopipes sebahagian sahaja saja. Kalau nak baca seluruhnya, sila klik di sini 

Dalam satu ceramah yang telah diadakan pada 2 Mac 2014 lalu di Taman Melati, Kajang seorang penceramah dari BN, Ustaz Datuk Shamsul Najmi Shamsuddin telah mendakwa Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu adalah pembekal pemuas nafsu dalam muktamar PAS.

 Berikut adalah catatan dari sebuah Blog otai yang membekalkan info dari Barisan Nasional dan juga Pakatan Rakyat yang dikenali dengan nama Minaq Jinggo ..

 Nota ringkas :

 1. Normah wanita yang ditangkap khalwat dengan Mat Sabu pada 31/1/1995 di Hotel Perdana, Kota Baru mengaku telah bertaubat nasuha. Ketika ditangkap beliau langsung tidak rasa bersalah kerana yakin beliau berjuang kerana Allah.

2. Normah mendakwa Mat Sabu dan Mahfuz Omar telah menyakinkan beliau bahawa .."perempuan solehah, mana-mana perempuan baik yang melepaskan keletihan mana-mana pemimpin Islam yang berjuang Fisabilillah maka dia mendapat pahala Fisabilillah dari Allah SWT"

 3. Malah suami yang mengzinkan perbuatan isteri tersebut juga mendapat pahala Fisabilillah.

 4. Fahaman bahaya ini telah menular di dalam PAS sebagaimana Normah mendakwa Mat Sabu telah menggunakan wanita-wanita pelayan nafsu untuk melayan nafsu serakah perwakilan yang menghadiri Muktamar PAS pada tahun 2011 sebagai habuan untuk mendapatkan undi menjadi Timbalan Presiden PAS, menewaskan Ust Nasharudin Mat Isa.

 Dan ini adalah video ucapan penceramah itu... -ASD

Comments
1 Comments

1 comment :

Anonymous said...

apa nak diheran dgn fitnah2 nih,,

aku dah tengok pejuang AKIDAH bekas otai UG ddlm PAS tuduh/fitnah ada org berKONGSI bini!

dan puloh2 juta org seantero negri pon dah tengok otai UG no.1 dan paling fakeh ddlm PAS pon tuduh dan fitnah komunis pil kuda tanpa ada BUKTI dekat sgt2 dgn hari undi?

klu papa gomo dan uztaz2 umno buat fitnah lucah, undi kpd PR @ pakatan insyallah akan meningkat...ttp klu dah lebai paling pakeh PAS masuk TV habis sume undi2 makcik felda dan melayu2 kampung cabut lari..dan depa undi semula setan2 yg dah pon dikenali!

jd sape yg lebih mulia?
a) papa gomo
b) pakeh UG

sbb itu PTPTN dan tol2 tak dpt jd fREE..harga minyak letrik dan kos harian terus NAIK2 lagi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...