GOPENG

GOPENG
JOM HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Tuesday, April 29, 2014

Hanya UG sahaja yang percaya ...

Siapa yang paling lebar tersenyum? Muhyiddin atau Nik Aziz? 
Atau si UG?
Aku agak  tertarik dengan 3 pertanyaan Abu Nawas II dalam fesbuk : 

 1) Sapa percaya kerajaan umno barisan nasional akan tutup kedai judi...

 2) Sapa percaya kerajaan umno barisan nasional nak tutup kilang arak..

 3) Sapa percaya kerajaan umno barisan nasional akan tutup pusat pelacuran. 

 Kalau dah hangpa tak percaya pasai apa hangpa boleh pi percaya umno nak sokong hukum hudud..
 Tolong pi habaq kat presiden Pas sat.... 

Demikian pertanyaan dan usul dari Abu Nawas II.Boleh tak korang jawab? Janganmlah pula ada yang nanti kata : Hanya Allah sahaja yang tahu.....

Comments
6 Comments

6 comments :

Anonymous said...

Aku percaya pasni depa akan ikut belajar belit ikat SORBAN

Aku percaya depa takde "NIAT" tipu putak kliru

Aku prcaya ini BUKAN jerat auta sndiwara

ini sprt idea ddlm gelap br ug sembunyi2 pastu dpt idea "SUCI" murni kominih n pilkuda?? setan2 yg DERITA rkyat syok gumbira barang naik HARGA?!

Klu dah najib sggup brSUMPAH suci tak kenal tantuya dgn nama Allah..
klu anak tamby pun ikut brSUMPAH2 sbg bukti suci kpd Allah..
n sayfool pun suci dgn brSUMPAH2.. Mrk yg dah memang SUCI ini makin brtambah2 SUCI lg dgn "NIAT" suci mrk brSUMPAH2..Allahu'akbar!!

Klu mrk trgamak & sggup brSUMPAH2 dgn nama Allah dgn "NIAT" yg begitu SUCI skali..jd APA ADA HAL mrk tentu sokong HUDUD dgn "NIAT" SUCI yg sama kpd Allah..dan ini hanya & HANYA dpt diNILAI dan diRASAI seikhlas2nya oleh sifakeh2 ug shj!??

Sprt kata bidalan; "hanya Jauhari jer yg kenal "NIAT" suci bagai EMBUN pagi setan2 yg dikenali itu dr HATI ke HATI, sprt halusnya 'kasyaf' puak2 fakeh ug"!

Anonymous said...

Umno+pkr+dap pun =

Anonymous said...

apa anwar buat semua betul...defend smpi mcm org giler goshhh...bkn licker or sucker lagi ni...x tau nk panggil apa.......

Anonymous said...

lihatlah betapa senyum luasnya si abduh tu dlm usaha dia nak menyatukan pas dgn umno.

sebenarnya agenda ug tak pernah luput dr benak hati2 sifaqeh munafik.

wlp telah diberitahu oleh Allah swt supaya menjauhkan diri dari org zalim yg membawa kerosakan.

tp cinta dunia mengatasi segalanya.

Anonymous said...

TGNA pernah gi jumpa Karpal Singh kat rumah dia. Nie Muhiyudin datang kat Pulau Melaka nak jumpa tuan guru masakan tuan guru menolak. Pasal niat Muhiyudin tu bior jelah tuhan saje yg tahu tapi tindakan tuan guru itu betul sebagai tuan rumah menerima tetamu. Berlapang dada sajelah. Kalau jadi masaalah juga, lain kali buat appointment jumpa kat Somalia.

Anonymous said...

Saya syorkan agar undian di Parlimen bagi perlaksanaan hudud ini dibuat secara rahsia seperti mana undian PRU. Jadi sesiapa tidak boleh menyalahkan sesiapa jika ada ahli Parlimen dari parti yang menentang hudud menyokong hudud dalam kertas undinya.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...