JERUSALEM

JERUSALEM
SOLIDARITI BERSAMA PALESTIN

Monday, April 07, 2014

Lima teori sekitar penerbangan MH370

 1. Mikrocip kecil

 Teori ini adalah yang saya siarkan beberapa hari selepas penerbangan 370 hilang dan kemudiannya diambil oleh Rense. Teori ini ialah Rothchild telah menghilangkan pesawat itu supaya dia boleh mendapat keuntungan besar keatas paten mikrocip yang dipegang oleh empat pekerja Freescale dan dirinya - jika empat pemegang yang lain itu berada di atas kapal terbang tersebut dan dianggap mati, dia akan menjadi pemilik tunggal paten itu. 

 Terdapat beberapa masalah dengan cerita ini sebab itu saya ada berkata ia meragukan dan belum disahkan - 

 Pertama sekali, mana-mana Rothchild adalah sangat kaya. Wang sebagai matlamat adalah tidak untuk mereka, mengapa mereka mahu mengambil risiko melenyapkan kapal terbang untuk mendapatkan lebih banyak? 

 Kedua - Rense mengesyorkan ianya sebagai sejenis cip kecil yang unik. Ia sebenarnya paten untuk satu proses pembuatan yang boleh membuat semua cip untuk lebih kecil. Itu yang menjadikan kedua-duanya satu perjanjian yang lebih besar daripada yang Rense nyatakan, dan tidak relevan pada masa yang sama, biarlah saya jelaskan - 

 Cip dibuat pada wafer silikon dipanggil acuan. Wafer itu yang mahal. Banyak cip boleh dibuat serentak pada wafer yang sama. Proses pembuatan yang dipatenkan memungkinkan untuk mendapatkan lebih banyak cip daripada satu wafer. Itu menjadikan mereka lebih murah, dan akan memberi kesan SEMUA cip, bukan hanya "mikrocip kecil" Renses, tiada apa yang unik selain daripada ia akan menjadi lebih kecil dalam kalkulator anda, dalam ipad anda, dalam apa sahaja. 

Berikut adalah yang benar-benar yang meragukan:

 Kemajuan dalam membuat cip yang lebih kecil berlaku setiap masa. Intel membuat kejayaan besar kira-kira setiap 18 bulan, dan begitu juga AMD. Jadi Freescale tidak bersendirian dalam membuat kemajuan dalam bidang ini, dan dalam masa SATU kitaran produk, Intel atau AMD berkemungkinan diberikan paten Freescale yang tidak relevan. Untuk itu dan sebab lain yang dinyatakan di atas, saya memberikan teori ini 4 pada skala 1-10., saya katakan, paten adalah tidak begitu penting.

 Teori 2. Rampasan longsoon 

 Saya rasa ini mungkin sebab sebenar bagi rampasan penerbangan 370, dan ia berkisar sekitar data keselamatan data China dalam jangka masa ke perang dunia 3 China telah membangunkan mikropemproses mereka sendiri yang sangat kuat dan selamat sepenuhnya sama sekali tanpa sebarang pengetahuan NSA, dan dipasangkan dgn sistem mereka sendiri benar-benar selamat beroperasi yang tidak siapa mengetahuinya, sekurang-kurangnya NSA tidak tahu tentangnya. Ini membolehkan China untuk mendapatkan data mereka, dan seluruh negara ini beralih kepadanya, dan telah dalam proses berbuat demikian sekurang-kurangnya lima tahun.

 Pemproses yang tidak boleh digodam ini telah dimasukkan ke dalam komputer riba Longsoon Yeelong, yang saya mempunyai peluang untuk bermain dengannya pada tahun 2012 di Mexico City. Ia bukan luar biasa, tetapi ia sekurang-kurangnya pasti sehingga piawaian moden, China meregut hit utama dengannya, dan tidak ada keraguan NSA mahukan rahsianya. Anda perlu ketahui tentang pekerja Freescale dalam penerbangan 370, tetapi terdapat 80 pekerja teknologi Cina lain yang secara misteri melepasi semua perhatian media dan ia adalah tekaan saya bahawa pekerja ini yang terlibat dalam data keselamatan China, yang NSA mahu cabuli sebelum melancarkan perang dunia 3 terhadap mereka. 

 Tambah kepada fakta ini bahawa selepas penerbangan 370 dan sebagai akibat langsung daripadanya, China kehilangan semua kepercayaan dalam kerajaan Amerika, SETIAP CEBISAN TERAKHIR, dan akan melancarkan rangkaian besar satelit mereka sendiri untuk mengelakkan peristiwa penerbangan 370 dari berlaku lagi . Jika ia adalah begitu penting, ia adalah kira-kira lebih daripada sekadar paten mikrocip dan sebab itu saya memberi teori rampasan Longsoon sekurang-kurangnya enam pada skala 1-10. 

Teori 3: Rampasan pusat kawalan drone (berdengung)

 Yang ini adalah besar di Malaysia, dan biasanya hanya boleh didapati ditulis dalam Bahasa Melayu. Ini sebenarnya yang sangat besar, dan mungkin benar. Jika benar, ia telah ditapis di media Amerika. 

 Teori ini melibatkan kejayaan rompakan Taliban merampas ‘drone command and control center’ kepunyaan Amerika yang kemudiannya dihantar ke Malaysia dan dijual kepada China, dan telah dimuatkan ke penerbangan 370 dalam enam peti di belakang kawasan penumpang, yang telah dikurangkan untuk menampungnya. Ini sebenarnya mempunyai beberapa merit. 

 Cerita ini berlaku seperti: Semasa keluar dari Afghanistan, apabila pengangkutan sedang membawa drone control system center dalam perjalanan menuruni gunung, ia telah diserang hendap oleh Taliban. Dua orang pasukan khas Amerika telah dibunuh oleh Taliban, dan mereka telah berjaya merampas pergi kandungan pengangkutan. Ia akhirnya menjadi alat kawalan pusat yang lengkap untuk peperangan, termasuk pelbagai terminal, komputer, SEGALANYA termasuk perisian sulit, penyahsulitan, seluruh 9 ela , dan Taliban menjualnya kepada orang China. Ia telah diseludup melalui laut masuk ke Malaysia di mana Malaysia dengan senang hati menerimanya dan memegangnya di sebuah kedutaan, dari mana ia kemudiannya dimuatkan ke penerbangan 370 yang telah disediakan khas untuk menerimanya dalam enam palet. Enam palet itu sebenarnya dalam penerbangan 370, sama ada atau tidak palet itu sebenarnya mengandungi sistem kawalan drone (berdengung) ini hanyalah satu-satunya soalan. 

 Cerita seterusnya, bahawa perisikan Israel yang mendugakan perkara ini , dan mereka bekerja dengan sekumpulan Amerika untuk merampas secara elektronik penerbangan 370 dan mendapatkannya ke Diego Garcia. Saya akan memberikan teori ini 8 pada skala 1-10. 

 Teori 4 - peperangan biologi kargo

Teori ini melibatkan kargo berbahaya yang diseludup di atas kapal kargo dan akan digunakan untuk melanda wabak di China. Ia melibatkan kematian dua pengawal di atas kapal kargo untuk menutupi semuanya, dan penerbangan 370 adalah penerbangan penghantaran. Saya menghubungi B.S mengenai ini dan tidak juga bersusah payah untuk meletakkannya tetapi kerana ia membuat pusingan saya sekurang-kurangnya menyatakannya dan memberikan 2 pada skala 1-10. 

 Teori 5 - kisah Philip Wood 

Cerita ini melibatkan paparan yang berjaya ke web oleh pekerja IBM yang berada di penerbangan 370. Cerita ini adalah munasabah, dan tidak ada bukti untuk hanya menulis cerita ini sebagai palsu. Shills mencecah web besar dengan satu ini, cuba untuk menjelaskan setiap cara yang mungkin dengan setiap pembohongan yang mungkin bahawa ia tidak akan menjadi kenyataan, tetapi pembohongan adalah berkali-kali mudah untuk dibongkar dan hanyalah jelas shillage.

 Membantu menghilangkan keraguan saya tentang cerita ini bahawa hakikatnya laman saya telah diceroboh dalam beberapa jam pemaparannya dan gambar yang disertakan dimusnahkan. Mesti ada sebab. Cerita ini adalah sangat jelas di laman web ini, saya tidak akan menulinya semula di sini. 

 Pada mulanya saya akan memberikan cerita ini 7.5 pada skala kredibiliti, tetapi shillage terus secara terang-terangan yang seperti pembohongan mudah terbukti, kegagalan apa-apa debunker untuk menghubung kembali ke laman web ini untuk menunjukkan kepada orang apa yang saya benar-benar katakan, penggodaman tapak dan masalah-masalah lain yang berkaitan dengan cerita ini sangat berat menyebelahi kebenarannya, saya tidak pernah diserang seperti ini sejak laporan Fukushima dan oleh itu saya akan menaik taraf teori ini daripada 7.5 kepada 9. 

Jelas ini tidak mempunyai apa-apa sebab untuk merampas penerbangan 370 untuk memulakannya, Phil hanya seorang lelaki biasa yang bekerja dengan data keselamatan IBM dan sudah tentu tidak akan menjadi begitu bernilai untuk merampas pesawat tersebut, Phil adalah mangsa awam gerakan tentera. 
Sumber : Jimstone. 
Comments
2 Comments

2 comments :

Anonymous said...

Alhamdullilah, tiada langsung tiori yg mengaitkan Pilot & Pembantunya.
Yaa Allah, permudahkan pencarian MH370 & rahmati mereka & keluarga terlibat.

alhusseyn said...

Teori ke- 3 danke-5 masing-masing menunjukan Diego Garcia sebagai tempat MH370 disembunyikan.Menteri kita langsung tidak beranai nak menyebut nama tempat itu , kenapa?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...