GOPENG

GOPENG
JOM HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Wednesday, April 16, 2014

Petai Albino

Aku tidak ada apa nak post malam ni. Cuma nak kongsikan gambar petai albino yang aku dapati pagi tadi dari pasar Gunung Rapat. Pernah tengok?


Aku susun buat bunga - teringat masa budak-budak 
kat sekolah dulu.... main lekat-lekat atas kertas.

Semunya dah selamat masuk ke dalam perut -
masak sambal tumis dengan udang.... 
Aku risau kalau-kalau esok pagi
aku bertukar 
jadi
macam ni pulak :







Comments
4 Comments

4 comments :

Anonymous said...

:)

IBAN MUSLIM said...

Hebat ciptaan Sang Pencipta...SubhanaAllah..

Buat sambal sedap tu tuan..

Anonymous said...

Kreatif dan innovatif

Anonymous said...

ALHAMDULILLAH
MUHAMMAD YA RASULULLAH SAW
-Islam x mudah lupa..
-Semoga ALLAH tmpatkn kami bsama ahlisunnahwalljamaah n kesejahteraan tetap tercurah-curah buat RASULLULLAH.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...