GOPENG

GOPENG
JOM HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Saturday, May 10, 2014

Kesian dengan Mohamad Sabu....

Pesuruh Jaya PAS Pulau Penin
Mohamed Nabi berkata beliau telah bermimpi bahawa hudud akan dilaksanakan di Pulau Pinang pada tahun 2020. Ini yang membuatkan beliau begitu bersemangat sekali untuk bertanding?

 Rupa-rupanya mamak ni adalah juga seorang ahli Umno yang telah berjaya menyelinap menjadi ahli PAS.

 Saya percaya ramai lagi yang sepertinya sedang berada dalam PAS.

 PAS perlu memantau ahli-ahlinya dan berani bertindak tegas apabila didapati melakukan kerja-kerja yang merugikan parti. PAS jangan berlengah-lengah bertindak ke atas mereka yang buat kerja-kerja sabotaj keatas jemaah dan juga yang belot dan buat kerja-kerja khianat terhadap rakan dalam Pakatan Rakyat.

PAS gagal mengambil tindakan terhadap kerja-kerja khianat macam ini
 Saya percaya Mohamad Nabi bertindak sedemikian rupa adalah sebagai susulan ke atas peristiwa PRU-13 Kota Damansara dimana TGHA telah ‘bypas’ PAS Selangor dalam memberikan tauliah calon untuk PAS bertanding di situ setelah beliau sendiri sebelum itu telah mengeluarkan kenyataan menuduh adanya calon-calon PKR yang berfahaman kominis, jual Pil Kudha dan sebagainya….

 Inilah akibatnya, apabila tidak ada  apa-apa tindakan diambil walaupun untuk disiasat atau dihadapkan kepada Jawatankuasa Disiplin.

Jemaah tidak diberikan penjelasan yang kukuh terhadap kejadian tersebut dan dibiarkan terus berlalu. Post Mortem Pilihanraya yang dijanjikan itu pun tak keluar-keluar walaupun sudah hampir satu tahun, alahai Dr Zul...

 Jangan salahkan Mohamad Nabi semata-maa diatas tindakan bodohnya itu kerana kepimpinan PAS seolah-olah merestui perkara sebegini berlaku.Mohamad Nabi, sebagai ahli Umno yang berjaya menyelinap ke dalam PAS sekadar menggunakan kesempatan itu untuk membuktikan betapa baculnya kepimpinan PAS yang ada kini.

 Kita mahu lihat ketegasan PAS kali ini. Apakah PAS akan buat alasan serupa sebagaimana di Kota Damansara ? Adakah kali ini kerana DAP tidak bersetuju dengan Hudud? Kesian kat PJ PAS yang baru tu….tentu penin dibuatnya!

Mohamad Nabi adalah AHLI UMNO CAWANGAN KAMPONG BANJAR
 DUN GOMBAK SETIA BAHAGIAN GOMBAK NEGERI SELANGOR 
dengan nombor keahlian 02700360.
Comments
5 Comments

5 comments :

Anonymous said...

Selain mengamalkan sikap melindungi yang salah, PAS juga mengamalkan tabiat bebal dan sebahagian dari peimpinan mereka terlalu ego dan besar kepala kepada masyarakat. Mereka ini tak layak sebagai ahli PAS pun sebenarnya....

Anonymous said...

Kata MUTIARA bidalan cina: "ikan rosak/BUSUK bermula bermula brMULA brMULA brMULA kat KEPALA"..

Keretapi pun tergelincir start drp KEPALA KEPALA KEPALA!

Ber'UG gelap tu pun ada KEPALA nya
Yg bg watikah'2pun ada KEPALA dia
tindih kerusi mesti arahan KAPLA

yg kuar kat TV3 war2 pilkuda dah sgt terang KEPALA nya!

KEPALA KEPALA oh! KEPALA!
KEPALA yg dah busyuk dah tak guna

KEPALA yg dah busyuk akan menambah bnyk lagi kepala2 MACAI yg mnjd BUSYUK mcm bangkai bersama2!!

Hanya MACAI2 yg rosak BUSYUK dan buta jer yg tak nampak KEPALA yg dah rosak/BUSYUK tu sbbnya depa dah jd serupa 1'KEPALA!

sama mcm MACAI2 umporno yg buta bebal tetapi tetap sokong KEPALA setan, w.pun negara bankrup porak pranda!

laa nih KEPALA-KEPALA nih dah brkhayal sandiwara dgn hudud la pulok..

Anonymous said...

Hehehe puak2 mamak keling ni kat mana2pun akan selalu timbulkan masalah :)

Yg paling bangang ialah melayu, senang sangat makan hasutan puak2 keling mamak.

Anonymous said...

Makan mee segera.... bangkrap.

Anonymous said...

Mudahnya menyalahkan UMNO. PAS PIS PUS parti tiada pegangan penuh tipu muslihat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...