GOPENG

GOPENG
JOM HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Saturday, May 03, 2014

Presideng bakal jadi Menteri Hudud?


Aku ingat Muhyiddin saja-saja berkunjung ke rumah Tok Guru Nik Aziz pada 27 April lalu macam kunjungan Wardina ke bagai; ialah sebagai menghormati sorang Ulama....

 Rupa-rupanya dia datang sebagai Utusan Setan.....Apakah Tok Guru Nik Aziz akan setuju sekiranya Haji Hadi atau anaknya sendiri, Nik Abduh diangkat jadi Menteri? Kita belum dengar apa-apa kenyataan dari TGNA berhubung kunjungan Muhyiddin tersebut......mungkin tidak lama lagi akan ada kenyataan rasmi kerana berita berikut dah tersibar riuh :
 Menerusi UG dahulu Pas diberi dua jawatan menteri dan dua timbalan menteri. Individu yang disebut sebagai bakal diberikan jawatan menteri ketika itu ialah "Presideng" Abdul Hadi Awang dan timbalannya, Nasharuddin Mat Isa. Adun Kok Lanas, Alwi Che Amat yang menjadi Setiausaha Politik perdana menteri Abdullah Ahmad Badawi boleh mengesahkan kerana beliau adalah mediator yang menghadiri perjumpaan dan makan tengahari wakil Pas dengan Abdullah di kediamannya di Jalan Balamy dan juga di hotel terkenal di Petaling Jaya.

 Jadi maklumat terbaru diterima itu tidak mustahil kalau hal sama berlaku sekali lagi kerana individu yang disebut itu masih ada hubung kait dengan agen-agen UG sebelum ini.

 Dari sumber yang boleh dipercayai, berlaku pertemuan beberapa individu dengan Muhyiddin Yassin di Kuala Lumpur sejak dua bulan lepas. Pertemuan itu juga pernah sekali melibatkan pucuk pimpinan tertinggi Pas. "Pertemuan itu bukan kebetulan, tetapi ia diatur demikian rupa," kata sumber dari sebuah kementerian.

 Dua tahun lepas satu pertemuan berlaku di sebuah pulau di Langkawi yang turut sama melibatkan Dr Mahathir Mohamad, seorang bekas menteri dan seorang bekas Ketua Pengarang Kumpulan sebuah syarikat penerbitan. Muhyiddin yang sepatutnya hadir bagaimana diwakili oleh wakilnya.

 Pas perlu menyiasat perkara ini bagi memastikan isu hudud yang mengghairahkan dunia ini tidak dijadikan cagaraan atau gadaian dengan kedudukan atau pun sebagai umpan untuk kepentingan individu tertentu sahaja. Baca sepenuhnya di sini
Comments
1 Comments

1 comment :

Hanz Azdi said...

Salam bro...

Musykil teman UMNO tibe tibe nak sokong laksana hudud pulak ni??

Teman won't easily buy it... tunggu dulu !!

Setan bila masa tobat, bro? Kalau dah setan tu, setan jugak le, sampai kiamat, kan ke bro?

haha..we'll see ! Soon!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...