GOPENG

GOPENG
JOM BERSAMA PAKAAN HARAPAN

Sunday, June 15, 2014

Orang bangang pun tak buat kelaku cincang air.....


Kalau setakad nak terangkan Hudud kepada kalangan ahli sendiri sampai bila-bila pun rakyat tidak akan faham.Rakyat Malaysia bukan terdiri hanya dari kalangan orang PAS sahaja.Inilah masalah PAS hari ini, buat program syok sendiri. 

Dah tu pula panelisnya pula dari kalangan orang Umno ....peliknya, apakah Umno memahami benar pasal Hudud nih sehingga mereka tidak perlu dijemput hadir bersama?




Surat jemputan hadhir atau arahan untuk hadhir kepada ahli-ahli tertentu juga menimbulkan tanda tanya.Ada yang dakwa surat itu bukan ori. Ada juga yang kata surat itu mengarahkan ahli-ahli hadir itu tidak mendapat restu dari Dewan Harian PAS Kelantan. Tak tahu duduk perkara sebenar.



Apa yang jelas, melihat kepada tajuk 'AIR DICINCANG' itu adalah merupakan episod jejak kasih antara PAS dan Umno semakin bercambah. Ketua Penerangan PAS Kuala Kerai turut teruja sama....



Paling menakjubkan ialah khabarnya hudud tidak menjadi perbincangan....
"Dalam pada itu difahamkan dalam forum tersebut isu hudud tidak dibenarkan ditimbulkan sama sekali. Kenapa? Bukankah hudud menjadi isu yang laris, popular dan masih menjadi persoalan umum mengenai untung nasibnya. Tidak sepatutnya kalau isu hudud dihalang untuk diwacanakan malam ini." beritanya di sini
Comments
5 Comments

5 comments :

Amuraria said...

UG punya cerita ka ? ABU !

Anonymous said...

Terus terang PAS memang cukup lemah.

Jangkaan saya jika tidak ada perubahan gerak kerja PAS sekarang, insyaAllah jangankan Kedah nak dirampas, tidak mustahil Kelantan akan menerima tentangan hebat dalam PRU14.

Anonymous said...

Pas Kelantan pasca tok guru nik aziz sangat lemah dan tiada aura. Dulu sebut nama Exco Kelantan orang luar blh kenal dan byk idea2 yg terkehadapan sehingga kerajaan pusat pun tiru..Pas kelantan banyak bergantung kepada pengundi luar pd PRU13 dan ramai pengundi luar seolah-olah tidak berminat dengan kepimpinan sekarang.

Jika PRU14 ni tidak ada line up pemimpin yg terbaik utk kelantan saya sendiri tidak akn balik mengundi. Saya akn membantu memenangkan pakatan rakyat di selangor dan pusat.

Saya menjangkakan kelantan akan kekal di bawah pembangkang pada PRU14 dibawah BN dan PR pula menguasai pusat

rmj said...

Setuju

Anonymous said...

ada je nak komen...ada je nak sanggah...suruh anjurkan xnak...mcm nabi kata la...cerdik tapi bodoh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...