GOPENG

GOPENG
JOM HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Thursday, August 07, 2014

Lu langsi lu mati !

Apasallah Lu mulut manyak gatai? Lu mau sokong Khalid lu sokonglah....tapi apasal lu mau seret sama Gua?

Gua kasi Lu 24 jam kasi Lu jilat itu lu punya kahak tau! Lu Langsi lu mati! - itu kalau dibuat dailog ikut skema filem Gengster 2 arahan Shamsul Yusof ...

Aku tak sempat nak buat dailog skema 'Tanah Kubur' lakonan Nasir Bilal Khan ....untuk memberi keinsafan kepada Nasruddin Hassan nih! Kalau ada sesiapa yang ada kesempatan tolonglah buatkan supaya dia segera bertaubat buat fitnah dan minta maaf.

Kenyataan sebenar LGE sebagaimana yang dilaporkan ada aku kopipes dibawah ni :
Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng akan mengambil tindakan undang-undang terhadap Ahli Parlimen Temerloh Nasruddin Hassan jika beliau gagal membuat permohonan maaf tanpa syarat kerana mengeluarkan kenyataan tanpa asas berkenaan terowong bawah laut Pulau Pinang.
 Lim berkata, Nasruddin berpegang kepada "dakwaan dan penipuan tidak berasas" berkenaan pembiayaan projek pembinaan terowong dasar laut dan penganugerahan projek berbilion ringgit itu.
 "Nasruddin mempunyai 24 jam untuk menarik balik penipuannya dan membuat permohonan maaf kepada saya," kata Lim di pejabatnya di Pulau Pinang, hari ini.9 Lim berkata, tindakan undang-undang akan dikenakan kepada Nasruddin sekiranya beliau gagal berbuat demikian kerana "penipuan yang dilakukannya sama seperti cybertroopers yang pro Umno dan Barisan Nasional (BN)".
Katanya, jika Nasruddin merupakan umat Islam yang baik, dan tidak hipokrit, beliau sudah tentu akan menarik balik dakwaan yang dibuatnya. – 7 Ogos, 2014. MENYUSUL LAGI - SUMBER
Comments
6 Comments

6 comments :

Anonymous said...

Tulah namanya ULARMAK. Kan buat fitnah kat Islam. Dah lama act bohong berlakun baik sangat, baru ni kantoi cakap dan tulis bohong. Allah nak tunjuk. Dari Pengarah Penyelidiknya sampailah ke ularmak dan ahli syura pulak tu. Siakap senohong gelama ikan duri bercakap bohong kan pernah cakap nak jadi menteri. Mampos generasi depan kalau jadi menteri pelajaran. Bawa bertaubat dan muhasabah ye. Jangan marah.... Hehehe...

Anonymous said...

Dulu Taun Presiden kena saman fitnah pil kuda, sampai nak minta tabung derma. Skrg ni ustaz vellfire pulak. Saman je!!

Anonymous said...

Senyap je lah ustaz vellfire, anta berlagak ilmiah je tp sebenarnya anta takde apa2. Setakat baca tafsiran al-quran dan hadis je bukan orang ilmiah la. Anta takde idea besar yang boleh dibanggakan. Pemuda PAS pusat zaman anta sangat gerhana. Polishkan vellfire anta lebih baik dari anta bercakap.

Anonymous said...

Saman jangan tak saman, biar sampai terpaksa minta derma dengan ahli nk bayar ansuran vellfire

Anonymous said...

sy hrp LGE akan teruskan saman pd pengkhianat pakatan. biar dia muflis dan kerusi boleh beri pada org lain.
org yg kalah dlm pemilihan boleh menang dlm pru. Nampak sangat serban ni menang bukan atas sokongan pas tp undi org luar pas.

ss said...

Assalaamualaikum Encik admin. ulama' pewaris nabi...lawan ulama' seolah mcm lawan nabi..soalannya camne nak kenal antara cobra dlm semak dgn ulama' sebenar? seorg ulama', siapa yg beri title ulama' tu pada dia? aku bukan apa admin, aku taknak cobra2 ni tumpang title ulama' utk maksud peribody atas keringat ahli di akar umbi. bila cobra dapat title ulama' maka akan terjadilah tragedi mcm K.Dsara

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...