GOPENG

GOPENG
JOM BERSAMA PAKAAN HARAPAN

Saturday, August 16, 2014

Usaha terdesak Khalid- Mahu PKR diharamkan

Disamping usahanya mahu memecah belahkan Pakatan Rakyat, Khalid yang telah dipecat keahliannya oleh PKR sedang berusaha pula untuk mengharamkan parti itu pula.

Pakatan tidak berdaftar pun dia komplen...ni pulak, PKR yang dah sah berdaftar dia cuba pulak nak haramkan? Khalid, Khalid tak mengapalah. Buatlah apa saja yang kamu suka sebab ramai manusia yang mengaku suci tetap bersama mu...gunung sama didaki, lurah sama dituruni...lubang itu tetap kami turuti walaupun sudah dipatuk  berkali-kali dilubang yang sama itu...

Jelas tindak tanduk Khalid adalah jelmaan dendam kesumat yang terus membara di kalbu manusia ini lantaran hasutan syetan dan iblis. Sepatutnya biarlah puak-puak syetan dan iblis itu sahaja yang menyokong usahanya itu ....Khalid adu pada ROS kes disingkir dari PKR

Menteri Besar Selangor Tan Sri Khalid Ibrahim memfailkan aduan pada Jabatan Pendaftar Pertubuhan (ROS) atas tindakan PKR yang memecat keanggotannya dari parti tersebut.

 Laporan Utusan Malaysia menyebut, aduan yang difailkan melalui Bon Advocates itu menuntut ROS menyiasat sama ada keputusan lembaga disiplin dan majlis pimpinan pusat PKR melanggar perlembagaan parti.

 Sekiranya benar melanggar perlembagaan parti, pendaftaran parti itu mungkin dibatalkan, dakwa Utusan.

 Peguam New Sin Yew dalam laporan itu mendakwa Khalid gagal mendapat maklumat mengenai keanggotaan lembaga disiplin yang mendengar kesnya.

 Katanya, lembaga itu perlu terdiri daripada enam orang.

 "Kita minta ROS siasat. Jika jumlah yang hadir tidak cukup, maka mereka secara sengaja melanggar perlembagaan parti,” katanya seperti dipetik dalam laporan akhbar milik Umno itu. 

 Beliau juga berkata, keputusan itu perlu dipersetujui oleh dua pertiga anggota majlis pimpinan pusat untuk membolehkannya berkuatkuasa.

 Maklumat itu juga tidak diberitahu pada Khalid, dakwanya yang merumuskan bahawa pemecatan Khalid pada hari Sabtu lalu “cacat” dan tidak mengikut perlembagaan.SUMBER
Comments
6 Comments

6 comments :

Anonymous said...

Memang dia ni spesis tak tau malu!
Suka buat dajal kepada parti yang menolong. Spesis bangsat!

Anonymous said...

Ha...ha...bravo Khalid...bravo Khalid. Tak sia2 aku hantar engkau. Penggal kedua baru kau berjaya. ha...ha..syabas..syabas...

Putra IJ80 said...

Jangan lah marahkan Nyamok kelambu di bakar....(pepatah)

Esok lusa lagi banyak Nyamok datang ...

Lagi payah jadi nya...

Skdr Pandagan...

Anonymous said...

Mat gagap ni ingat dia ahli koperat, CEO Negeri Selangor. Sebab itu dia pecat siapa yang tak bersetuju dengan dia. Manusia yang tiada harga diri atau maruah. PKR dah bagi talak 3. Dah tak boleh rujuk. Inilah akibat melantik orang yang pergi sekolah tapi tak belajar politik. Dia ingat jawatam MB tu makbapak dia yang punya........

Anonymous said...

eluk juga tu...sama2 memberi cabaran...siapa lembik kecundang...
antara khalid - PKR....

Anonymous said...

Mari kita lihat siapa yg kena....
Antara khalid jujur atau Anwar gila kuasa...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...