KELANTAN

KELANTAN
TABUNG BANJIR KELANTAN

SUMBANGAN DANA

SUMBANGAN DANA
HARD TALK

Monday, September 29, 2014

Patutlah marah sangat, rupa-rupanya LGE ganggu dia tido...


Benarkah ada sorang Ahli Majlis ni kaki tidor? Abu Nawas @ Haji Abu AlHafiz bongkar sikap ahli majlis tersebut... 

 •  Masalahnya dia ni kritik dasar yang dia buat sendiri. Dia ni ahli majlis. Orang yang membuat dasar kerajaan tempatan. dasar kerajaan tempatan bukan adun yg buat tapi ahli majlis. Dia la buat dasar tu. Lepas tu dia salahkan orang lain... 

•  Macam mesyuarat agung tiba tiba ajk sendiri yang kritik apa yang depa buat dalam mesyuarat agung. Pada hal semua aktiviti organisasi di luluskan oleh ajk... 

• Sepatunya dia lawan apa yang dia rasa tak betul dalam mesyuarat yang dia juga turut terlibat. 

•  Yang terkini ialah mesyuarat bajet kerajaan tempatan utk tahun depan dia tak hadir. Habis macam mana... 

•  Dia nak tipu apa... nanti orang bongkar cerita dia bawa pemaju nak beli tanah orang kampung baru dia tau 

•  Bukan sekali dia tidur dalam mesyuarat. Gambar tu pun dah bukti dia tidur dalam mesyuarat di 3 masa berbeza... 

• Tengok betul betul lokasi dan pakaian dia dalam gambar di atas semuanya berbeza. Ini membawa maksud dia tidur selalu dalam mesyuarat 

 Aku ni dah malas nak ambil tau bab politik Melayu ni... last last kita sama sama kawan juga bergaduh. .. 

dikeluarkan' dari j'kuasa tetap MPPP

Iszuree Ibrahim "dikeluarkan" daripada semua jawatankuasa tetap Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP) ekoran kritikannya terhadap polisi setinggan kerajaan negeri di muktamar PAS baru-baru ini.

 Beliau pada muktamar PAS di Batu Pahat dilaporkan mendakwa kerajaan Pulau Pinang mengamalkan dasar perumahan yang mesra pemaju seperti kerajaan BN di negeri itu sebelum ini.

Menurut Exco Kerajaan Tempatan Chow Kon Yeow,  Iszuree masih kekal sebagai ahli majlis dan masih boleh hadir dalam mesyuarat penuh majlis.SUMBER

Iszurie berdalih

Sebelum itu, Iszuree diminta memberi penjelasan lanjut mengenai laporan berita Pulau Pinang lebih mesra pemaju macam BN.

Iszuree dalam reaksi spontan berdalih, "berita itu (adalah) manipulasi Malaysiakini."

 Dalihnya lagi, apa yang diucapkan beliau dalam Muktamar PAS Ke-60 pada pertengahan bulan lepas adalah berdasarkan teks ucapan perwakilan, yang kononnya turut disemak oleh Timbalan Pesuruhjaya PAS Negeri Datuk Dr. Mujahid Yusof Rawa.

 Bagaimanapun, beliau gagal mengemukakan perkara yang benar berdasarkan teks ucapannya dan yang palsu berdasarkan laporan berita Malaysiakini itu, semasa disyor oleh seorang anggota mesyuarat Badan Perhubungan Negeri. 

Mesyuarat turut disyor menubuhkan jawatankuasa menilai ucapannya Iszuree tersebut.
Comments
2 Comments

2 comments :

Anonymous said...

PAS kena ada JK Hisbah perfomance untuk penjawat kalau tidak depa kelentong lebih. Nak tutup rekod keriau kuat sikit atau tunjuk brand cap ulama ka atau professional ka. Bagi yang kerja kerana Allah saya tak tegur saya ingatkan saja. Allah swt tau. Niat depa kita boleh tau tengok rekod dan cara cakap. Yang buat kerja saya doa Allah bagi ganjaran.

Anonymous said...

Bila Dah bagi jawatan jadi macam ni lah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...