GOPENG

GOPENG
JOM HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Monday, September 08, 2014

Terima kasih kerana puji aku sebagai blogger hebat....

Pagi ni bila aku buka ruang komen untuk direlease atau didelete, adalah seorang blogger Pundek ni ugut aku supaya dia siarkan komennya... Nah ! kini aku siarkan di ruang entri aku pagi ini : 





Aku gi lah semak blog si Pundek tu... amboi cukup-cukup dia balun aku kawkaw!


Kesian...ngapa si Pundek ni tidak datang sama sekali mesyuarat hari tu...boleh ambil gambar untuk dedahkan kpd media...budak-budak aku tentu ketawa bila baca tulisan si Pundek nih! 

 Dah tu, bila pulak aku nafikan Ahmad Awang tidak terlibat dengan PASma? Tak payah aku ulaslah kebodohan si Pundek tu.Dia fail 'bacaan dan kefahaman'....


Blogger Pundek ni dendam kat aku sebab tak siarkan komen dia...alahai , mcmlah komen dia tu baguih sangat... tapi kali ni aku siarkanlah mcm kat atas tu...

 Si Pundek ni rupa-rupanya sorang loyar buruk...tahu pula pasal perlembagaan PAS...Hebat ilmunya melebihi apa yang ada pada orang mcm Mat Sabu ...

Pandai pula kata kat aku ni blogger pengecut? Dia sendiri tak berani pakai nama sebenar atau gambar diri sendiri.Pundeklah lu!

Dan dia ingat kemenangan PR di Perak ni adalah kerana kerja-kerja aku sorang ...bangang betul Pundek ni. 

Aku sangat setuju bila Pundek ni ngaku diri sebagai blogger nyamuk....Hoi bukan nyamuk, tapi blogger pejat! 

Walau bagaimana pun aku tak marah kamu sebab kamu siap puji aku melangit. Pundek ni kata aku ni 'blogger hebat' ! Suka sangat aku.... 

Kat bawah ni pula , ada satu lagu blogger UG dari Dungung yang marah sangat kat aku ...Tak ada hujjah apa pun... Tepi blog bukan main nyokong Ulama...tapi menyibarkan fitnah mengalahkan Abi Lahab:

Comments
7 Comments

7 comments :

Anonymous said...

memang patut admin sekat sipundek ni sbb lucah. aku rasa pundek ni pompuan kot sbb tu dia guna pundek. sbb kalau jantan dia pasti guna cunnik. marah semi value kalau dia baca. parti ppp tentu lagi marah.

sekat la admin. suruh dia tukar nickname dia tu kpd yg lebih bersopan.

Astaghfirullah...

said mohamad sini mohamed said...

Salam cikgu... sihat, lama bebenar tak baca blog cikgu tapi hari nih terlintas nak baca pasal banyak baca/tengok tentang Gaza di youtube. Nak tulis blog memang malas sangat-sangat,so copy artikel pasal takboh blog bersawang nanti. Ni dok aci babit orang Dungun dan saya tanya abg saya, dia kata bukan orang Dungun tu. Nanti nama Dungun pula dapat malu. Sekadar menjenguh selepas kemalangan awal tahun dan sakit masih belum sembuh lagi.

Anonymous said...

wow! al-husseyn yang "mulia" yang tiada yang dipaparkan diblognya melainkan "kebenaran" belaka menggunakan perkataan yang "mulia" "pundek". sesuai sangat tu dgn orgnya!!

C++ said...

Bhai Al-Husseyn...

Hahahaha.... Abis la title blogger lain ... lu sumer sudah sapu.... Hahaha..

Thorbaek la.... Hahaha

Kalo Hadi Awang tabley nak dikritik.. sila jangan jadi pemimpin la.... Hahahaha

Rechts Offmann said...

Teruskan saja Bro, you're one of the best! Ada prinsip, ada pendirian dan berwibawa.

Anonymous said...

Batu api cai UMNO

Anonymous said...

Macai ug da panas bontot..jadi anjing menyalak..rilek la bro..raikan pendapat org len gak..jgn anggap ape yg ditulis tu sume betol ..emo plak macai ug ni..haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...