GOPENG

GOPENG
JOM BERSAMA PAKAAN HARAPAN

Thursday, October 02, 2014

Azmin beku peruntukan kawasan Parlimen dan DUN Khalid, kata Faekah

Menteri Besar Selangor Mohamed Azmin Ali didakwa membekukan saluran peruntukan kawasan Parlimen Bandar Tun Razak dan Dewan Undangan Negeri (DUN) Pelabuhan Klang yang disandang bekas menteri besar Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim, kata Faekah Husin.

 Bekas Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) Perbadanan Menteri Besar (MBI) itu mendakwa, Bendahari Selangor mengeluarkan arahan pada 25 September lalu supaya membekukan akaun bank Skim Mesra Usia Emas (SMUE) di dua kawasan terbabit.

 "Saya percaya ia dibuat atas arahan Azmin," katanya dalam kenyataan hari ini. Baca lagi di sini

Saypol Chegu Pin Pangkor : Sudah tentulah dibekukan sehingga ada Penyelaras DUN ambil alih tugas tersebut kan ADUN ni dah BEBAS tak lagi dalam PAKATAN RAKYAT kecuali ada endorsement dia masuk PAKATAN RAKYAT maka di ADUN yang menguruskan program negeri Tak usah lah ini jadikan issu ini hal pentadbiran cari isu lain lah kakak

Abi Deen : yang dibeku hanya peruntukan yg termaktub untuk ADUN yg dibawah kerajaan PR, bila dipecat dan jadi ahli bebas, hanya tinggal peruntukan seperti yg dinikmati oleh pembangkang yg lain.

Shnakrz Mari : I Tanya , Ada ahli parliament pembangang mendapat peruntukan Dari federal government.

Seniman Wp: Pembekuan akaun bank Skim Mesra Usia Emas dn lain2 peruntukan amat bertepatan skli sbb TSKI adalah wakil rakyat bebes,keculai budi bicara dn ehsan drp YAB MB S'gor sahaja,seperti juga amalan yg d lakukan oleh Krjn UMNO/BN terhdp wakil2 rakyat PR d seluruh Kawasan pilihan raya d Msia.TSKI dn Faekah terimalah hakikat ini.
Comments
3 Comments

3 comments :

abuamir said...

Itulah bila diberi kuasa, gunakan kuasa ikut suka hati aje. Sekarang dah jadi pencacai macam pencacai umno pula. Tak apa masuk umno lah faekah nanti boleh jadi calon umno pru14, untung2 jadi menteri nanti. heboh kata TSKI nak letak jwtan ADUN, bila lagi???

TSKI bini baru 1, faekah ada peluang no.2. Bila lagi???

mosabit said...

pekah ni dok meroyan..dah tentulah hang tu pembangkang..
mintaklah dengan khalid...dia kan pandai cari duit dah baik pulak orgnyer...hutang 70 juta pun dah takda..bagi sikit kat dun dia dlm 7 juta ker apa ada masalah..

ini mesti si pekah ni lulus piksa pasal dapat soklan bocor...sebab tu otak jd bangang...

kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Mosabit akak setuju,dari dulu pompuan pekah ni kuat meroyan,pantang lepa,ada jer nk ckp kr media,giler mikropon gamaknye...awak tu loyer,jgn pulak karang org kata loyarburuk...rentikan lah...rakyat dah jelak dengan peel u ni yg suka meroyan mengadu domba...masa u jd ceo mbi ada apa apa pekdah awak bg pd rakyat marhaen mcm kami ni? Ni tak masa ada kuasa lupa,tp bila,dah kt bawah giler meroyan kutuk kerajaan baru,shame on you pekah oiiii.shooooh pi main jauh-jauh toksah jadi batu ronsen !!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...