GOPENG

GOPENG
JOM BERSAMA PAKAAN HARAPAN

Tuesday, October 07, 2014

Mujurlah pemikiran Mujahid tidak keruh macam orang tu...


Sewaktu PC di Tasek Gelugor petang kelmarin

YB Mujahid Yusuf Rawa masih sedang dalam usaha mencari penyelesain terbaik tentang isu Ahli Majlis PAS dalam MPPP.

"Kami cuba menyelesaikan keadaan dengan sebaik mungkin," katanya. Berikut kenyataan beliau kepada wartawan sewaktu PC petang semalam :

sumber dari face book Mujahid

Semoga usaha kecil yang dilakukan Mujahid ini mampu menjernihkan semula hubungan yang tercalar dengan rakan tahaluf siyasi walaupun terdapat usaha-usaha dari luaq Pulau Pinang cuba campur tangan untuk menambah keruh keadaan kerana mahu menangguk diair yang lebih keruh .

Mujurlah PAS masih mempunyai manusia pejuang macam Mujahid yang pemikirannya masih terkawal dan tidak emosi macam sesetengah orang tu....
Comments
6 Comments

6 comments :

Anonymous said...

Syabas mujahid.

Anonymous said...

1. Dia yg tapis teks ucapan tp bila dh terhimpit suruh berlpg dada. Nak tunjuk hero plak. Tongong ke apa...isu x selesai tp melutut kt tokong. Pkr sama dap dok hentam monyot cam babi kekenyangan...tp bila pas yg bkn lajnah bersuara...ouiiihhh bkn main marah. Pelacur ke apa?

2. Ada berani komen psl arak? Teluq xdak no. Kan marah2 pulus x mai. Hahahahaha......

Anonymous said...

Ini ke puak2 jurucakap carlsberg .pasal idak pulak nak komen...aii geng sendiri ye tak...tak tahu le kot tak sebulu pulak...mana pergi buat korban ...ke taknak jumpa jemaah..org yg benar tetap ikut program yop...mike pun jurucakap carlberg juga ke..maaf sekadar tanya

Anonymous said...

Ini ke puak2 jurucakap carlsberg .pasal idak pulak nak komen...aii geng sendiri ye tak...tak tahu le kot tak sebulu pulak...mana pergi buat korban ...ke taknak jumpa jemaah..org yg benar tetap ikut program yop...mike pun jurucakap carlberg juga ke..maaf sekadar tanya .gamaknya kalau tok guru yg buat..jenuh le kita hentam yek...ish ish ish .

Anonymous said...

Bang ada tak dapat tshirt free kot2 dema beri..kalau tak da cuba telefon geng abg khalid shah alam..group abg kot carlsberg sponsor

Anonymous said...

Anon 3:22

Nko call Ku Nan menteri wilayah...minta t-shirdt octoberfest 2014 yang telah diadakan di berjaya time squre. Aku rasa masih banyak lagi stock tsk habis. Takkan xleh Ku Nan xleh bagi free kat ahli parti.

Nanti nko pakai tshirt tu dengan kengkawan buat demo depan pejabat MAIS Shah Alam bawa spanduk mempertahankan Islam banyak2. Demo minta MAIS minta kerajaan negeri dan Sultan batalkn oktoberfest kat one utama.Mineral water utk hilang haus melolong dan melalsk nko mints noh omar sponsor.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...