GOPENG

GOPENG
JOM BERSAMA PAKAAN HARAPAN

Wednesday, November 05, 2014

Hujahan yang rapuh dan lucu dari Shafee....

Sila klik di sini

Mohd Fitri Bin Asmuni :

 Shafee kata dlm penghujahannya tadi bhw DNA tersebut ditanda sbg "lelaki Y" mungkin kerana semasa pemeriksaan perubatan, Dr Osman telah memasukkan DNA beliau sendiri ke dlm rektum Saiful kerana tidak memakai sarung tangan semasa membuat pemeriksaan.

 Hujahan balas aku:

 Pertama: Hujahan Shafee tersebut hanyalah sekadar andaian yg tidak realistik kerana menjadi SOP kpd pengamal perubatan utk memakai sarung tangan ketika sedang melakukan pemeriksaan terhadap tubuh badan pesakit atas faktor kebersihan dan mengelak jangkitan kuman.

 Kedua: Tak ada org yg waras yg sanggup nak gi selak, jolok atau sentuh lubang pungkok org tak pakai sarung tangan.

 Kalau nak jadi A-G sekalipun, tak payah la berhujah sampai tahap tu.
Comments
8 Comments

8 comments :

Anonymous said...

APA perlunya anwar mempertikai dan memperlekeh kredibeliti pendakwa kepada wartawan? sekiranya pendakwa adalah peguam yang tidak bagus dan tiada kredibeliti, ia adalah BERITA BAIK untuk anwar. seorang peguam pendakwa yang lemah sepatutnya dipuji oleh anwar, bukan memperlecehkannya. bukankah peluangnya UNTUK BEBAS lebih cerah jika pendakwa lemah, lembab dan tiada kredibeliti? apa maksud anwar sebenarnya. sebelum ini anwar bersungguh2 untuk menolak perlantikan shafiee abdullah sebagai pendakwa sebab dia lemah? kah!kah!kah! orang gila sahaja yang suka didakwa oleh pendakwa yang hebat..!!!

mosabit said...

budak upsr pun malu malah tak sampai hati nak komen....
tapi jangan lupa ada 3 juta ahli umno ..dan pasti semua sangat setuju dengan dia nii...maklum la bekas peguam umno...

kah kah kah kah kah kah ...

Amuraria said...

mamak putar alam nak kelentong sampai macam tu daa ! macam la dia tu pakar perubatan & tahu segala ! ABU !

Anonymous said...

dlm mahkamah mana boleh guna "ada kemungkinan". itu dah kira reasonable doubt dan boleh ditendang keluar.

ingat cerita dongeng ke boleh guna andaian.

knp tak jalankan ujian dna ke atas dr Osman?

ingat dulu masa kes pulau batu putih, peguam bangang guna maklumat dari google. dlm kes ni pun ada juga penguam bangang guna maklumat dari situ. malas nak buat kerja.

AG - anj...g gila said...

shafee memang bodoh, jika jadi AG jahanam undang2 negara.

kalau dr osman boleh disyaki masukkan DNA sendiri kenapa tk blh syaki polis rodwan dan pereira pun blh lakukan yg sama?

kalau aku lah, aku masukkan mercun katak dlm lubang saifool dan cucuh api.

shafee.... hidup kau tk lama dah, kubur dh dekat. jenis manusia tkde isi perut.

bat8 said...

Anon 10:37

Carilah alasan lain kalau nak pertahankan saiful dan UMNO pun!

Makcik Wahida pun beri kenyataan kepada wartawan bila rumah beliau diroboh. Makcik Wahida takkan beri kenyataan kepada wartawan kalau rumah nko kena roboh sebab nko bukan orang yang terkenal di Malaysia ni.

Anwar beri kenyataan kepada wartawan sebagai ketua umum PKR yang didakwa ol3h Shafee. Batang tengkok dia yang shafee nak sembelih, takkan dia takde hak nak memberi pandangan. Kalau batang tengkok nko, Anwar pun tak hingin nak beri kenyataan kepada wartawan sebab siapa nko?

Jadi jangan le nwk tunjuk bodoh nko kat sini kerana sebahagian besar orang yang mengulas di internet ini jauh lebih cerdik dari nko. Cukup le nko bawa hujah nko to ke parlimen kedai kopi feveret nko je. Sebab bukan nko je nampak bodoh, UMNO, Najib, Mahathir dan semua ahli UMNO nampak bodoh dan memalukan!

Anonymous said...

Polis lancapkan anwar sampai pancut, lepas tu bubuh kat jubur saiful..he33x

Anonymous said...

Abu Dzar berkata ........


Jangan buat aniaya kat orang
.. Jangan duk tulis fitnah ikut nafsu tanpa fakta.

Wallahi aku yakin dan percaya Hudud Allah pasti.berlaku keatas setiap manusia .... Allah ia lah Pemilik Hukum , Para.Malaikat Nya pelaksana Hukum Nya. .

Ingat baik baik ...bukan manusia Berserban pelaksana hukum Allah - Yang Mutlak ia lah Para Malaikat Allah .

Hukum Hudud Allah Bermula Sebelum Alam Ini Di Cipta.

Kitab Nya Al Quran - terang dan jelas memperlihat Perlaksanan Fitrah Hudud Nya berlaku keatas - Firaun - Namrud - Karun - Bani Israel
dan akhirnya keatas Bani Melayu .... percaya lah.


.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...