GOPENG

GOPENG
JOM HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Wednesday, November 12, 2014

Puak UG melaksanakan komplot jahat Umno ....


Tektik dakyah palsu digunakan untuk menanam perasaan takut supaya menyokong pihak tertentu ini adalah tektik yahudi.

 Contoh dakyah palsu macam ini yang paling masyhur ialah propaganda pentadbiran George Bush dengan menuduh Iraq di bawah Saddam Hussein memiliki senjata WMD (weapon of mass destruction) untuk menyerang dan menakluk Iraq.

 Lantaran Umno dibawah Najib juga menggunakan khidmat nasihat Yahudi melalui APCO, maka tidak hairanlah Kerajaan BN, UMNO juga turut menggunakan pelbagai proganda palsu ini untuk meraih sokongan. 

 UMNO selalu mempropagandakan bahawa jika UMNO lemah nasib orang Melayu akan tergadai ketangan kaum Bukan Melayu. Orang Melayu mesti menyokong UMNO setiap PRU. Ini adalah contohnya.

 Cerita Nik Abduh mengenai konspirasi antarabangsa untuk menjatuhkan Haji Hadi pun jenis yang sama. Alasan-alasan yang dikemukan amat lemah, tidak ada sumber yang kita boleh semak. Macam kelentong george bush sahaja. Dakwaan tanpa semata-mata nak suruh kita percaya membabi buta.

 Bahawa dengan perlantikan Haji Hadi sebagai Naib Presiden Kesatuan Ulama Dunia ini sangat digeruni oleh dunia barat?? Bahawa jika anda orang-orang PAS mahukan Haji Hadi tidak jadi Presiden, maka korang ini adalah alat-alat dalang konspirasi antarabangsa yang bersekongkol mahu menghancurkan Islam!

 Apakah puak-puak UG ini anggap hanya presiden seorang itu sahaja pimpinan mereka? Yang lain-lain tu, walaupun Timbalan Presiden sendiri boleh di hina dan dilabel dengan apa juga gelaran?


Ketika Ustaz Dua Nama baca doa laknat kepada 
dua Adun Pas dan menyindir Mat Sabu 

 Sayu hati orang-orang UG tidak terhingga kerana kononnya ulamak-ulamak PAS dikeji dan dicaci oleh orang lain, malah oleh kalangan ahli sendiri….


Apakah mereka turut bergembira bila Timbalan Presiden dan yang lain-lainnya dilabel pelbagai gelaran buruk dan menghina? Jangan lupa ada yang tergamak menggelar Bapa Anjing sewaktu kempen pemilihan Timbalan Presiden sessi 2013/2015.



Hakikatnya agenda puak UG yang bersarang didalam MSU dan DPPP ini bertujuan mewujudkan ketakutan palsu diminda ahli-ahli PAS dan menghasut mereka jadi marah dan menyokong apa jua saranan mereka.

 Agenda jahat Umno mahu musnahkan perpaduan PR untuk terus berkuasa. Matlamat mereka hanya satu... untuk terus kekal berkuasa... 

 Oleh itu, mereka perlu memastikan Pakatan Rakyat berpecah agar rakyat sudah tidak percaya kepada Pakatan Rakyat lagi.

 Antara tektik mereka yg dianggap berkesan ialah:

1. UMNO akan cuba sedaya upaya agar PAS keluar dari PR... 

2. UMNO akan menggunakan Anwar habis2an sebagai liabiliti PKR – hingga sanggup gunakan jubo Saifol…. 

3. UMNO yang sudah hilang pengundi Cina, akan melabel DAP macam-macam. 

Yang peliknya, kerja-kerja Umno untuk memecah belahkan PR ini giat dilakukan oleh mereka yang berada didalam PAS sendiri.

 Mujurlah ada PasMa untuk menghalang kerja-kerja laknat puak UG ini. Tidak hairanlah kenapa mereka menyerang PasMa dengan pelbagai tuduhan.Jadi, awas dengan permainan puak UG in!
Comments
17 Comments

17 comments :

Amuraria said...

kesinambungan kerja-kerja dajjal perosak & pengkhianat gerombolan karat biru kesukaan geng pro 'UG' ! ABU sampai mati !

Anonymous said...

Ustaz ustaz jadilah mcm Ustaz Ibrahim Libya mati syahid lawan Umno celaka, jgnlah nak mengada ngada bila jumpa bangasawan bangasawan Melayu dan bangsawan Umno , lebih 50 tahun merdeka perangai mcm tu jugak

Anonymous said...

Cukup2lah hussin...dh boring dgr ko melalak pasal UG ni...org nk ke depan semua tuju PRU14...ahli PAS bukan bodoh sgt kalau ada yg diorang tak berkenan diorang akan tukar pemimpin dlm muktamar akan datang...hussin jgn bimbang sebab ada ahli pas yg lebih cerdik dari hussin dan dah nampak masalah ni sebelum hussin nampak dan pasti akan buat perubahan jika ada keperluan...hussin ahli pas cawangan mana?tahun depan hussin cadang dlm mesyuarat agung cawangan hussin usul yg hussin suka...

Anonymous said...

Tuan Haji

Kehkehkeh.....ado orang teraso bilo tuan blog bukak perangai puak UG. Dari gayo kom3n, Anon 6:59 bukan pun ahli PAS. Ahli PAS gayo lain. Ini gayo cai UMNO!

hahahahaha

Anonymous said...

peliknya puak2 faqeh perangai cam setan. brand org sesuka hati. kurang ajar. barua betul!!!

patutnya makin tinggi kedudukan makin zuhud. ini tidak! makin tinggi makin mahal pulak kereta!!!

Anonymous said...

Lps buat taik pastu nk suruh ke depan
damage yg buat tak cuc
kalau tak nk UG,aku panggil GU (geng umno)

Anonymous said...

Husin husinnn...tak abih abih dengan UG hang. Bagaikan anjing dengan bayang-bayang... dok timbul benda yang samar-sama tak nampak rupa...

Anonymous said...

Puak2 UG patut insaf tentang kecelakaan yg di buat pd pas tempoh hari. Jgn kerana sikit umpan pas buta mata. Kami akan tentang habis2an kalau ada pemimpin pas yg nak bersatu dgn umno. Atau
dsaya cadangkan pemimpin2 mana yg nak sangat nak gabung dgn umno sila istiharkan diri pada rakyat dan penyokong supaya penyokong tahu.

Anonymous said...

Tuan hussein berhati2 dgn anon 6.59 - Barua dan mrangkap sb UMNO / UG dah mula masuk jarum karat.

Anonymous said...

Sudahlag Anonmuose 59.00,tak payah suruh al hussseyn ni berhenti melalak.Mnegapa? terkena batang hidung kau ke atau batang hidung ulamak kau.Teruskam menulis wahai Al hussyen kerana denagn tulisan begini kita semua mendapat maklumat,Kalau dah ahli pas tak bodoh eloklah macam tu,tapi mengapa pulak kau yang boring ,agaknya kau ni pun penyokong kuat UG kot,

Anonymous said...

Sudahlag Anonmuose 59.00,tak payah suruh al hussseyn ni berhenti melalak.Mnegapa? terkena batang hidung kau ke atau batang hidung ulamak kau.Teruskam menulis wahai Al hussyen kerana denagn tulisan begini kita semua mendapat maklumat,Kalau dah ahli pas tak bodoh eloklah macam tu,tapi mengapa pulak kau yang boring ,agaknya kau ni pun penyokong kuat UG kot,

Anonymous said...

Golongan UG mmg celanat
Penjilat umporno

Anonymous said...

bodoh la hussin ni..isu tahapa2 tah dah takde idea la tu. Menyampah aku isu UG ni. kau bukak la citer umporno tu....

jalil nor said...

BIARLAH HUSYIEN NAK CAKAP APA...KAMU SIAPA DAN MAHU APA??????

Anonymous said...

Anwar pun lepas buat taik nk suruh ke depan juga apa masalah...masing2 dh kotor bukan bersih semua...politik adalah politik sama je semua...PR pun ada peluang rembat jugak...kidex dan langat 2 PR berkerjasama dgn BN rembat projek inilah UG terhebat masakini...tak gitu cik hussin kita?

Anonymous said...

200 tahun lg kalo hussin hidup dia tetap akan guna isu UG jd jgn la pembaca marah kt dia tu je idea dia ada maklumat dan stand yg 10 bulan lepas akan tetap di recycle oleh hussin hahaha...jgn mrah hussin...dlm pakatan ni kena hati2 jugak kalau tembak musuh jgn habiskan peluru simpan jugak sikit takut kwn sendiri nk mkn kwn hahaha...mcm anwar dlm abim dulu ingat kwn rapat nk masuk pas tetiba masuk umno trus mkn kwn jd lwn hahaha...

Anonymous said...

Hussin n the gang tak nak jawab ka anon ini kata apa ni...sedap ja dia tibai anwar...jawab hussin tibai dia balik...jgn senyap hussin hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...