GOPENG

GOPENG
JOM HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Saturday, November 29, 2014

Tidak mungkin ulama taraf dunia buat fitnah...ini semua komplot CIA nak jatuhkan Islam....


Mohd Shamsul sekadar menuntut permohonan maaf daripada Presiden PAS atas kenyataan fitnah yang dibuat terhadapnya tahun lepas.Tapi kerana berasa tak bersalah, Hj Hadi tidak ambil tak kisah. 

Mungkin kerana berasa dirinya hebat sebagai seorang presiden sebuah parti Islam, dia sombong dan angkuh lalu enggan minta maaf kepada Shamsul ....

Maka tiada pilihan lain bagi Shamsul melainkan mencari menyelesaikan perkara tersebut melalui mahkamah bagi membersihkan namanya yang dicemar.

Hj Hadi terkejut beruk bila pada 23 Februari lalu Mahkamah Tinggi Kuala Terengganu mengarahkannya membayar RM2 juta sebagai ganti rugi kepada Mohd Shamsul untuk saman fitnah yang difailkan pada 5 Disember tahun lepas. 

Beliau telah menyaman Hj Hadi berhubung kenyataan beliau bahawa terdapat seorang peniaga dadah di kalangan calon-calon pilihan raya umum PKR pada tahun lepas, yang telah digunakan alasan oleh Pas untuk menamakan calon-calon mereka sendiri di tempat yang diperuntukkan kepada PKR menyebabkan pertandingan tiga penjuru di Bukit Besi. 

 Dalam pernyataan tuntutannya, Mohd Shamsul mendakwa bahawa ucapan Abdul Hadi di Kampung Tebakang Alor Limbat, Marang pada 22 April telah mencemarkan reputasinya sebagai calon dan ahli perniagaan. Sila klik rakaman ucapan Shamsul

Sementara kita menunggu hari perbicaraan yang ditangguh pd 7 Dis 2014, iaitu tarikh akhir utk mendengar saksi plaintif dan penggulungan dan keputusan kemungkinan nya, marilah kita imbas semula ucapan fitnah seloka Hj Hadi Awang, ulama Dunia....

Comments
13 Comments

13 comments :

Anonymous said...

Ulama ke mcm ni?
Mcm bongkak je..

hijabul crewz said...

Dengan penuh adab dan lemah lembut teguran dan penjelasan diberikan oleh TGHH. Di mana fitnah dan tuduhannya? Malah, TGHH berulang kali menegaskan tindakan yang terpaksa diambil adalah untuk menjaga keutuhan PR sendiri.

Orang yang benar2 nak jaga PR dituduh bermacam-macam, sedangkan orang yang buat sambil lewa, tanpa berfikir panjang disanjung.

Dunia oh dunia.

Anonymous said...

Sepatutnya ruang komen ni tak perlu ada sebab dah banyak komen yang akau tulis nampaknya tak tersiar pun.selam ni banyak kopmen yang bolih dibaca,apa kena dengan blog kamu ni.?aku pun tak tahu.kalau begini kau kekalkan jawabnya aku malas nak buka blog kau.al.husssen

Anonymous said...

Sepatutnya ruang komen ni tak perlu ada sebab dah banyak komen yang akau tulis nampaknya tak tersiar pun.selam ni banyak kopmen yang bolih dibaca,apa kena dengan blog kamu ni.?aku pun tak tahu.kalau begini kau kekalkan jawabnya aku malas nak buka blog kau.al.husssen

Anonymous said...

Hussin macam anjing salak bukit...perumpamaan ok bukan betul2...bising2 orang yg dia kutuk relax je hahaha kesian hussin...jaguh malaysia nk ajak mohamad ali bertinju kau rasa mat ali layan tak ha3...yg bodoh saja layan hahaha

Anonymous said...

itulah tujuan obama datang malaysia jumpa najib dulu ... berapa ratus pegawai CIA datang sama dan bincang apa...???

Hanz Azdi said...

Salam !

Pakat pakat le semua 'kite' penyokong TGHH'nya bagi le derma infaq sebanyak mungkin untuk tolong "asnaf fisabillilah" seperti ulamak tersohor di dunia iaitu TGHH untuk dia bayar 'dosa' dia sebanyak RM 2 juta tu kepada mangsa mulut jelabaih dia !

Tu baru dunia belum akhirat, TGHH ooi ! Rasakan .. u deserve it !

Hanz Azdi said...

Salam !

Pakat pakat le semua 'kite' penyokong TGHH'nya bagi le derma infaq sebanyak mungkin untuk tolong "asnaf fisabillilah" seperti ulamak tersohor di dunia iaitu TGHH untuk dia bayar 'dosa' dia sebanyak RM 2 juta tu kepada mangsa mulut jelabaih dia !

Tu baru dunia belum akhirat, TGHH ooi ! Rasakan .. u deserve it !

gurustress said...

Dh mg ning duk ulang brite same je..

Anonymous said...

mana lebih byk dan hebat ibadahnya diantara azazil dan hj hadi?

tp akhirnya azazil menjadi kafir dan huduh kerana engkar dan ego sombong bongkak dengan perintah Allah utk merendah diri kepada Adam as.

hj hadi, insaf lah. belajarlah dr tuan guru azazil.

Anonymous said...

Wala' jangan tak wala'.. ahli PKR juga sepatutnya wala' pada hj hadi.

bat8 said...

Nak jaga PR dari apa.....tak dijelaskan. Sekadar sebut nak jaga je....

Yang pasti tindakan TGHH menyokong TSKI dalam krisis MB Selangor dulu telah membolehkan TSKI membayar pampasan RM 2.6 juta kepada 8 orang pembantunya di hari terakhir beliau menjadi MB Selangor.

Ini dikatakan hendak menjaga PR?

Anonymous said...

Anon 5:39

Sudah-sudah le dok nak runtuhkan parti orang.....Najib bukan sahaja tak hargai hang dia pangge hang bangang pula.

Belajar jadi cerdik la skit.....simpan bangang tu untuk kemudian hari.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...