JERUSALEM

JERUSALEM
SOLIDARITI BERSAMA PALESTIN

Monday, December 15, 2014

Diam jika tidak setuju kerajaan perpaduan

Hj Hadi sedang menyantuni seorang pemberita?

Nak tahu pasal apa aku selalu bangkitkan isu Haji Hadi bersama Kerajaan Perpaduan? Sebabnya adalah supaya ahli PAS senantiasa ingat perancangan jahat Hj Hadi ini! 

 Masih ramai yang didalam PAS itu tidak percaya adanya usaha-usaha kearah perpaduang itu semata-mata buta kerana wala membuta tuli. 

 Ramai yang marah dan suruh aku berhenti tulis mengenai Kerajaang Perduang ini kerana menurut mereka itu adalah fitnah belaka.

Apakah orang-orang PAS UG in mahu aku wala' kepada Naib Presiden Umno, Hishamuddin Auw Auw yang suruh  diam jika tidak setuju Kerajaang Perpaduang?

Diam jika tidak setuju kerajaan perpaduan

 Semua pihak yang tidak bersetuju dengan agenda menjayakan kerajaan perpaduan seperti yang dicetuskan Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang baru-baru ini diminta mendiamkan diri.
 Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein berkata, langkah tersebut perlu bagi memberi ruang kepada mereka yang sudah bersedia untuk melaksanakan hasrat murni itu. 
 ''Mana-mana pihak yang sudah bersedia, teruskan. Yang tidak bersedia, jangan tuduh pihak lain macam-macam," katanya.
 Beliau yang juga Menteri Dalam Negeri menyatakan demikian pada sidang akhbar selepas mempengerusikan mesyuarat pasca Kabinet kementeriannya di sini hari ini.  SUMBER 
Sorilah, aku akan teruskan penentangan terhadap agenda jahat Kerajaan Perpaduan anjuran Hj Hadi itu. Wala' kepada Hj Hadi, bermakna wala' kepada Umno!
Comments
6 Comments

6 comments :

Amuraria said...

SETUJU 110 % ! WALA MEMBABI BUTA TAK TENTU HALA TANPA KETAHUAN MACAM MABUK CANDU DAA ! ABU & TENTANG GEROMBOLAN PENGKHIANAT PRO UG SAMPAI MATI !!

Anonymous said...

berita tahun 2009 ambil pulak dr utusan kenyataan hisamuddin ketua wanita umno hahaha dungu nya hussin ni kenyataan hisham nk laga dan pecah belah pr pada masa tu semua org paham politik akan paham apa maksud hisham...budus nya hahaha...hussin...anwar guna jusuf kalla deal konsesus nasional dengan najib di jakarta apa cerita hussin?kalu ikut otak hussin ni mmg anwar pun UG hahahaha...ke kau tak tau hussin hahaha

Anonymous said...

ha kentut Hj Hadi dah bau tembelang.baiarkan ,baiarakn

Anonymous said...

Kerajaan UG yg TGHH bayangkan adalah X, tapi anda bayangkan Y ...memang xkan same sampai bile2. Mcm hotdog halal dimakan kiranya prosesnya menepati syarak...tapi anda tetap berkeras ia haram .., pasal ade perkataan 'dog' di situ...

Anonymous said...

Wala pada UMNO
Untuk manusia no otak
Pirah!!!

GEBU said...

Tak usah bagi alasan Hishamudin nak laga2kan ahli2 PAS yg penting disini kita tolak UG dan pemimpin yg cenderong kearah UG. Tak kira pemimpin diperingkat mana sekali pun.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...