JERUSALEM

JERUSALEM
SOLIDARITI BERSAMA PALESTIN

Thursday, February 26, 2015

Aku hairan dengan Datin Rosmah.....

 Kadir Yasin menulis dalam  blognya:

Terkini yang menyertai korus dalam menyatakan sentimen ini adalah isteri kepada Perdana Menteri, (Datin Seri Paduka) Rosmah Mansor.

 Dia menyatakan harga rawatan rambutnya telah meningkat kepada RM1,200 bagi setiap sesi di kediaman dan RM500 untuk menjahit sepasang baju kurung.

 Tulisnya lagi ini adalah apa yang dilaporkan: "Sekarang apabila saya mahu mewarnakan rambut saya di rumah, pendandan rambut mengenakan saya RM1,200.

 "Wow, mahal! tetapi mereka mengatakan harga berbeza di kedai. Ia adalah mahal kerana ia adalah perkhidmatan rumah ...

 Ya lah, perkhidmatan ke rumah tentulah mahal. Tapi yang menghairankan saya, kenapa Datin Rosmah tidak suruh pembantunya hantar rambutnya itu ke kedai untuk diwarnakan? Bukankah itu akan lebih jimat??

Atau kenapa dia tidak beli sahaja rambut baru mengikut warna yg dia gemari?
 Mungkin Datin Rosmah suka yg macam 
ni tak? Saya mohon mencadang sahaja...


Comments
0 Comments

No comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...