KELANTAN

KELANTAN
TABUNG BANJIR KELANTAN

SUMBANGAN DANA

SUMBANGAN DANA
HARD TALK

Tuesday, February 24, 2015

Ini ghopanya , asyik nak tengoyak tak habih- habih .....

Pilu hati tak terkata.Hancur luluh. Huhuhu
Saya rasa pelik sungguh dengan Cikgu Sejarah ni - Ridhuan Mohd Nor. Asyik-asyik nak tengoyak tak habih- habih dengan terghoyaknya!

 Hari semasa muktamar lalu, bila kawan dia baca doa laknat khas untuk Mat Sabu dia pun teghoyak juga....alahai... Depa ingat Mat Sabu tu tak ada perasaan macam depa juga? 

Tu yang Mat Sabu perli, "Saya bukan manusia pelastik!" Mat Sabu pun ada perasaan rasa dihina dan sedih bila hampa buat kelaku begitu. Tapi tidaklah pula dia ngada-ngada menangis macam pondan siam!
Tuan rumah di Algeria tu tak bagi korang ni makan 
hingga terpaksa bawa periuk dan sadin dari Malaysia?
Hari ni pula Ridhuan Mohamad Nor naikan status (atas) yang meruntun pilu kalbunya kerana terharu sangat nengok Hj Hadi makan sambal ikan bilis??? 

Korang nampak tin ikan sadin cop ayam ke tu? Tidak mungkin tetamu dari Malaysia orang Algeria tak jamu bagai?? Tak payahlah nak tunjuk zuhud sangat makan tak pakai pinggan dengan periuk nasi bawa dari Malaysia tu!

Apa dia ingat ikan bilis tu murah ker? Aku gemar makan ikan bilis dan aku tahulah harga ikan bilis tu berapa sekarang nih! Sedih konon! Nak tergelak sungguh bila baca statusnya itu.

 Mungkin Ridhuan ni ingat kita orang jakun sangat.Tak pernah nengok Hj Hadi bersantapan macam dalam gambar nih :
Ridhuan , ko terasa nak berderai air mata atau air lio?

Berikut adalah komen Teuku Zacharyah Iskandar :
 SAMPAI BILA MELAYU HARUS DIPERBODOHKAN?
 Apakah ini dinamakan sebagai ZUHUD?
*Jawatan sebagai Ahli Parlimen dgn gaji RM 10K.
*Mendapat Elaun tetap sebagai Ahli Parlimen.
*Jawatan sebagai Presiden PAS juga dibayar gajinya.
*Mendapat bayaran setiap kali membuat ceramah agama.
* Anak dan menantu memegang jawatan serta memiliki saham dalam GLC di Selangor. Setahun hampir RM 1 JUTA.
* Mempunyai berekar2 tanah.
* Mempunyai kediaman yang sempurna.
* Memiliki Kenderaan besar dan selesa.
* Mendapat rawatan hospital First Class.
*Mampu melancong keluar negara berkali2 dalam setahun.
 Hakikatnya :
 Ramai fakir ( geladangan ) tidak mempunyai kediaman dan hidup dicelah2 timbunan sampah. Tidur malam berbumbungkan langit dan berlantaikan tanah. Anak kecil tidur malam dalam kedinginan dan kelaparan.
 Ramai golongan miskin yang hidup tertekan. Makan hanya sekadar mengalas perut, tiada penempatan yang sempurna, kederaan jauh sekali, hidup berpindah randah kerana tiada wang bagi membayar sewa rumah. Di halau tuan rumah di tengah malam buta merempat di tangga2 masjid mohon perlindungan agar dapat bermalam sehari dua..
 Note :  Admin Harap janganlah ada lagi si BAHALOL yg post gambar2 lakonan minta simpati macam ini, kerana ianya perbuatan Munafiq..
 Buat Ustadz Mohamad Ridhuan Mohd Noor jika benar sekalipun saudara seorang kaki pengampu janganlah meletakkan akhlak saudara serendah ini bagi menipu umat islam dalam negara kita. Hentikanlah sifat2 Munafiq kamu tu..
Teuku Zacharyah Iskandar  Admin FB : Anak Muda Bangkit Hancurkan UMNO - Return
Comments
3 Comments

3 comments :

Qaseh Bonda said...

Kalau tidak takkan sampai 3 bini dia Hadi tu kan.. YB yg katanye high class taste uols!

YB merangkap ulama' yg campur adukkan duniawi dan ukhrawi.

Punah Terengganu dapat MB mcm ni. Sebab tu laa hanya mampu perintah Terengganu sekelip mata. Rakyat Terengganu serik dapat MB berkapal layar.

Ritchie Blackmore said...

Allah....allah....allah....zuhudnya presideng pas nih!!!!kagumnya...kagumnya..

Anonymous said...

berok dua ekor ni janganlah nak ngampu ketua berok alhusin benggong ni

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...