GOPENG

GOPENG
JOM HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Sunday, March 29, 2015

Apa yang dia tahu?


  Tolonglah rajin-rajin sikit tengok-tengok ke belakang dan bawah....Jangan asyiik mendongak keatas dan ke hadapan sahaja. 


  Sekumpulan budak-budak kencing berjemaah hina Timbalan sendiri pun Hj Hadi tidak ketahuan.

  Kalau dia tidak tahu mengenai penangkapan Rafizi, aktivis politik Hishamuddin Rais atau Tian Chua , aku tidaklah kisah sangat.

  Tapi bila timbalannya sendiri, Mat Sabu ditahan polis tengah malam tadi di Seberang Jaya, Pulau Pinang , dia juga  tidak ketahuan  susah aku nak faham kenapa begitu naif sekali....   Orang kampung semua pun tahu.....
Comments
9 Comments

9 comments :

Anonymous said...

Sedang sibuk kira untung ezos jaja pil kuda dan nak umumkan siapa broker, barua dan jebon. Tambahan pula nak bercumbu-cumbuan dgn UMNO labun bab hudud. Lagi satu, sedang menulis skrip doa melaknat ahli/pemimpin tak sebulu dlm parti. Hal-hal lain tak ada masa nak ambil tahu.

Anonymous said...

Mu tahu apa.kang aku presiden Pas,Aku tahulah yang aku ni tak tahu,mu tahu apa?aku tahu ytak tahu mat sabu kena tangkap.mu tahu apa.peduli mu,ikut aku lah nak tahu ke tak nak tahu.mu tahu apa.yang aku tahu ,tahu bolih goreng,kah,kah,kah.Mu tahu tak ,kan datang Pas jadi kueh tahu.

Anonymous said...

HHA hanya tahu masyuk depan belakang apa aku peduli AJK aku ahli bawahan aku apa aku peduli asalkan anak menantu dan kerabat aku sehat kocek mereka sudah yang lain orang suruhan aku akan ambil peduli mereka itu pun jika ada ngam dengan aku jika tidak pergi matilah kamu dengan penyokong PR yang bodoh tu,mursyidul pun sama saja jika para pengampu ulama serban besar akan keluarkan pelbagai ulsan dan kenyataan tapi dek kerana AJK sendiri tidak sebulu dengan ulama besar dunia pergi mampus lah engkau kena tangkap ka kena pukul ka aku apa peduli seba apa engkau sokong sangat PR yang sebaju dengan DAP tu.itulah hakikat pemimpin ulama PAS hari ini.Tunggu PRK permatang pauh adakah PAS akan meletak calun mereka,tunggu dan lihat.

Anonymous said...

Buat2 xtahu aje tu...dlm sejarah PAS tuan presideng ni mana pernah kena tahan ditirai besi...kerana xnampak la tu dia xkena....

Anonymous said...

Presiden pas ke mamat ni
Macam org tua nyanyok kt sebuah kampung di negeri ganu je

Anonymous said...

Sedihnya berpresidenkan hj hadi....jwpan lgsung tak masuk akal...kami ahli bawahan pun tahu abg mat kena tangkap regim...inikan pulak presiden cakap tak tahu....hai...malang....malang...

Anonymous said...

Hadi Awang TAK TAHU :

-tak tau Mat Sabu kena tahan polis
-dia tak tau pasal KENCING brjamaah
-dia tak tau DEMONTRASI kat pej.PAS
-dia tak tau HARAKAH tak diAUDIT
-dia tak tau Mustafa Ali merajalela
-dia tak tau pej.sgtMEWAH kat HARAKAH
-dia tak tau HARAKAH dah tak laku
-dia tak tau Hanipa kena DEBIK
-dia tak tau kreta Dr Hatta dibakor
-dia tak tau Dr Dzul kena pukul
-dia tak tau BANYAK hal tp TETAP jd Presiden


Yg Hadi Awang TAHU:

-dia tau pasal BARUA & broka
-dia tau putar belit u-turn & AUTA
-dia tau hebohkan pilkuda kat TV3
-dia tau bg WATIKAH lwn 3 penjuru
-dia tau PONTENG ikut suka dia
-dia tau maki & HALAU ahli
-tau trick bg pluru idup kat umno
-tau buat BODOH sorg2 tak brBINCANG
-tau khianat FITNAH langgar JANJI
-dia tau ulangalik2 LONDON Turki
-dia tau dia sgt GLAMOR ulama no.2 dunnia

Itulah dia Presiden parti ISLAM!?

Dan adakah begitu AKIDAH org Islam??

Anonymous said...

Teringat saya pada AMANAT HADI...kemudian teringat saya AMANAT ALI penyanyi pakistan..kedua2nya hampir sama dari segi dengongnya

Anonymous said...

Macam syok sendiri aje korang semua ni...yg pasti golongan alim belah mana itu yg saya ikut..pasall korang nie punya cara tak berapa nak yakin..takdepun sebut nama Allah dalam memberi hujahan..buruk sangka yg kuat...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...