GOPENG

GOPENG
JOM HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Thursday, April 16, 2015

Kerjasama Pas - Umno bukan fitnah, kebenaran semakin terserlah... Sinopsis Kenyataan Hassan Ali

  Pada bulan Jun ini ada pemilihan. Saudara-saudara.. Apa yang telah di usahakan oleh teman-teman, Parasit-parasit (kumpulan progresif) ini tidak dapat lagi bertapak dan di gantikan oleh Ulama-ulama..

 Digantikan dengan ulama-ulama.. Digantikan dengan mereka yang berfikirannya terbuka Demi Islam.. Demi Melayu.. Demi memartabatkan Islam dan Melayu.. Demi kesinambungan Islam dan Melayu..

 Saya rasa.. Kalau misalannya Ust Hadi sahaja.. Kalau beberapa pimpinan ulama yang saya kenal mereka.. Mereka rasanya lebih bersedia bergabung dengan Umno daripada bergabung dengan DAP dan PKR..

 Tetapi di dalam keadaan sekarang nampaknya kearah pergabungan Pas dan Umno itu saya nampak...

Nik Aziz ada di situ, Anwar ada di situ.. Parasit-parasit ada disitu.. Jalannya terlalu sukar bagi saya.. (Sila ikuti rakamananya berikut)



 ULASAN.

 Gerakan menyambung jambatan UMNO-PAS tidak pernah berhenti semenjak kertas kerja yang dihasilkan oleh Dr Haron Din diterima pakai oleh Majlis Syura Ulama Pas.

 Selagi ada pimpinan Pas yang berfikiran ingin bersama dengan Umno(UG) kerana Melayu itu Islam dan Islam itu Melayu, selagi itulah segala masalah dan jalan penyelesaian dalaman Pas dan PR tidak akan dapat di selesaikan..

Segalanya akan di usahakan agar Pas-Umno akan dapat di satukan didalam satu bumbung. Tidak hairanlah jika Muktamar PAS ke -61 yang akan bermula 2~6 Jun 2015 nanti akan menjadi medan penyembelihan (pengnyahan) kumpulan Progresif secara beramai-ramai.Che Ibrahim Mohamed
Comments
6 Comments

6 comments :

Anonymous said...

Sebagai ahli PAS, jika PAS hendak bergabung dgn UMNO aku lebih rela mengundi DAP berbanding PAS dlm PRU nanti. Ianya disebabkan PAS tidak istiqamah dgn kesepakatan yg telah dipersetujui bersama sebelum ini dan terdapat kemungkinan besar PAS juga akan belot pd UMNO kelak. Jika PAS itu diibaratkan sepohon pokok, akarnya di halaman PR hidup subur dgn menyedut baja dan disirami oleh PR tetapi mengeluarkan buah di halaman BN. Itu sahaja.

Malaysiabaru said...

Jika pas boleh berbaik dgn umno
Makna
Pas juga boleh berbaik dgn Yahudi

( UpCo jadi penasihat hadi yg baru setelah menantu di singkir)

Anonymous said...

Setakat ni nmpk macam cantik je. TGNA telah tiada, anwar pula telah dipenjarakan tapi jgn lupa perancangan ALLAH. Aneh, apabila kita yg mengaku Islam masih tebal dgn konsep Islam itu melayu, melayu itu Islam. Siapa yg ajar?

Ritchie Blackmore said...

Kalo rakyat Msia harapkan pas maka akan ghuyuplah asas ekonomi kita.Puak pas ni bukannya tau apapun tentng pentadbiran yg cemerlang.Maki dan label orang mmg dia pakar.Tengok rupa Hadi n the gang pun dah tahu prestasi puak kuno ni...

Tok Janggut said...

Mainan puak UMNO...yang dah nak mampus...

Anonymous said...

Semuanya kerana duit. Ulamak2 UG yg gila dunia lebih buruk dari org2 jahil.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...