GOPENG

GOPENG
JOM HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Monday, April 06, 2015

Nik Abduh, Nik Amar jangan gunakan nama TGNA kalau nak cium botot Umno

Dua orang ni memang sering saling nyambut menyambut. Apa sahaja yang dikatakan oleh salah seorang mereka, yang seorang lagi pasti akan turut menyokong. Dan masing-masing mahu menggunakan nama Almarhum Tuan Guru Nik Aziz yang telah tiada.

 Dua mangkuk ayun cuba nak memperbodohkan orangramai. Mereka seolah-olah mahu menyatakan bahawa apa yang Allahyarham sampaikan kepada orangramai sebelum ini supaya kita jangan berbaik-baik dengan Umno, jangan bagi nyawa dengan Umno yang sedang lemas nak tenggelam ....itu semua lakonan dan pembohongan Allahyarham kepada kita? 

  Apakah mereka ingat, Almarhum tidak perlu menyampaikan amanat tersebut yang sangat bertentangan dengan pesanannya yang sebelumnya kepada kita semua? 

   Kenapa mesti melalui dua mangkuk ini ?? Apa istimewanya dua mangkuk ini selain memang terkenal tergila-gilakan nak cium bontot Umno!

 Sebelum ini Nik Amar antara lain menyatakan :

 "Hari ini, saya membuka rahsia dan menceritakan amanat Allahyarham kerana timbul isu yang dibangkitkan ahli PAS dengan mendakwa PAS sudah masuk perangkap Umno kerana kita mengadakan perbincangan bersama mengenai hudud.

 "Kenapa isu ini perlu dibangkitkaan kerana hubungan antara PAS dengan kerajaan Persekutuan sudah lama terjalin. Malah, sepanjang pemerintahan Allahyarham Nik Aziz juga hubungan itu sudah terjalin. Baca lagi di sini.

Tetapi Nik Amar telah menafikannya melalui laman facebooknya :


 Nik Amar suruh dengar ucapan melalui rakaman...Korang cer dengar apa yang Nik Amar cerita....Ada apa-apa perbezaan tak dari apa yang dilaporkan media?


 Bertambah peliknya, ketika Nik Amar cuba menafikannya, mangkuk ayun satu lagi buat buat pula kenyataan serupa....alahai!

 Nik Mohamad Abduh, mengakui turut menerima amanat daripada bapanya Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat supaya mewujudkan hubungan baik dengan Umno bagi memudahkan pelaksanaan hudud.

 Nik Abduh berkata, sebelum meninggal dunia, allahyarham berpesan kepadanya bahawa kerjasama dapat dilakukan antara PAS dengan Umno dalam usaha memartabatkan agenda Islam, lapor Utusan Malaysia. Baca lagi di sini
Comments
6 Comments

6 comments :

Malaysiabaru said...

Celako betul amanat Nik Aziz nih

Anonymous said...

Pernah dengar tak werewolf menyalak melolong bersahut2 antara satu sama lain di dalam filem2 seram? Ha.... ni pun jenis werewolf juga versi wayang kulit dan dikir barat.

Alhusseyn Alhusseyn said...

Werewolf? Pada saya mereka berdua ni macam anjing kurap garu teloq gatai kat parlimen...kalau werewolf tentu garang...

Anonymous said...

Werewolf garang tak bertempat... sekejap mcm ularmak... sekejap mcm serigala belaan umno... yang pasti nampak 'bulan' dia menyalak.

Anonymous said...

Firman Allah swt dalam surah QAAF ayat 18 "Tidak ada sepatah perkataan yg di ucapksn (iaitu perbuatan yg dilakuka) melainkan di catat oleh Raqib dan 'Atid

Wan Rosli said...

Semoga mereka2 yg komen negatif spt di atas di tempatkn bersama2 dewa mrk LKS dan LGE di akhirat kelak..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...