GOPENG

GOPENG
JOM HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Thursday, May 21, 2015

Asmuni: Tak puas hati pecat saya

Bayangkanlah perasaan anda sendiri, bila anda hampir setiap hari berulang alik dari rumah di Ipoh ke Kuala Lumpur untuk bermesyuarat setiap malam,bekerja keras menguruskan pemilihan PAS, tiba-tiba ada pula mulut ceret beret (tumpang kata-kata Mustafa Ali) suruh anda ditukar kerana anda tidak ada kredibiliti!

 " ...... Pengerusi Jawatankuasa Pemilihan yang teruk pada sesi lepas di mana wujud suara-suara tuntutan agar Asmuni Awi ditukar ganti oleh mereka yang lebih berkredibiliti." tulis YDP Kuala Nerus, Alang Shukriman melalui fesbooknya.

Alang Shukriman merupakan orang bawah lubang hidung Hj Hadi. Dia bertugas di Darul Quran, Rusila. Bila-bila masa dia boleh jumpa Hj Hadi. Kenapa tidak adukan rasa tidak puas hatinya itu kepada Hj Hadi sendiri? Bukankah JKPP yang melantik Asmuni itu di pengerusikan oleh Hj Hadi?

Macam kata Mat Sabu dululah, bila budak-budak PAS kencing berjemaah ketika dia merasmikan muktamar depa, "Saya bukan manusia pelastik....saya pun ada persaan juga..."

Demikian jugalah Asmuni Awi.Pengorbanan masa, keringat dan pemikirannya tidak dihargai orang.

“Untuk kata bimbang pada saya (berat sebelah) itu tidak adil, kita buat kerja dulu. Kita adakan mesyuarat hampir setiap malam dan saya berulang alik dari Kuala Lumpur, saya tinggal di Ipoh.

 “Saya mengatakan saya buat yang terbaik (untuk pemilihan), buat semua perkara untuk pastikan semuanya teratur,” katanya lagi.

 Beliau juga berkata, beliau sedia melepaskan jawatan yang disandangnya sebelum pemilihan jika diminta berbuat demikian.

 “Kalau esok nak buat buat pemilihan, hari ini pun boleh pecat saya, apa masalahnya,” katanya di sini
Comments
0 Comments

No comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...