GOPENG

GOPENG
JOM HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Tuesday, May 12, 2015

MULUT CERET BERET NIK ABDUH FITNAHKAN LIM KIT SIANG


Kesihan nik abduh. Dia dgr khabar angin je kononnya kit siang dtg ke kota bharu utk menghina hukum Allah , sdgkan aku dgr live ceramah mlm tu smpai selesai bahkan ada rakaman lagi takde pun kit siang menghina hukum allah.

 Apa yg kit siang sebut bkaitan hudud hanya dia menceritakan tentang buku yg dia baca hasil tulisan beberapa ulamak tentang beberapa pendekatan dan pandangan ulamak tersebut. Tiada satu kalimah pun dari kit siang yg menghina hukum allah.

 Kalau waktu ketiadaan almarhum tok guru nik aziz tiada maka kehadiran kit siang ke kelantan itu mnyusahkan nik abduh, patutnya dia kena fikir mngapa arwah ayahnya dulu sanggup ke rumah mendiang karpal singh utk potong kek hari jadi? Salah juga kah?

 Sikap nik abduh yg syak wasangka ke atas kehadiran kit siang ke bumi serambi mekah hanya dia mendengar khabar2 angin semata2 semakin memburukkan imej partinya sendiri. Jauh sikap anak dgn ayah....

Ada pula yang mulut celupar kata program ceramah mat sabu, rafizi dan Kit siang mlm semlm di Kota Bharu tu adalah program 'penentang2 Hudud".

Wahh...ramainya "penentang2 Hudud" kat Kelantan. Kata semua rakyat Kelantan sokong Hudud.... Nak buat propaganda burukkan org lain tu biarlah nampak cerdik sikit ok . ~Wfauzdin Ns

Ini apahalnya PJ Perak Razman Zakaria pun jadi PENYEBAR FITNAH...kesian kawan-kawan aku - Ajijoi , Hafiz Ibrahim terhasut kerananya. Pantang keluar ceret dari mulut Razaman, cepa-cepat depa ni gi jilat licin tanpa usul periksa! 





Sila korang dengar baik-baik ucapan sebenar Lim Kit Siang pada malam ceramah di Kota Baru kelmarin   di sini .
Comments
6 Comments

6 comments :

Anonymous said...

LKS atau LGE longkangan Presiden PAS xper...tapi pantang aku klu org PAS longkangkan LKS atau LGE - alkusyen

Wan Rosli said...

Terbaek anon 4.37pm

Anonymous said...

Ya anon 437, haji hadi masuk longkang bukan salah sapa2 pun, salah dia juga sebab suka buat u-turn. Bila selalu sangat u-turn lama2 jadi pening, so apa lagi terbabas masuk longkanglah. Kalau longkang bersih takpalah juga, ini longkang tempat umno buat jamban untuk berak... harum semerbak 40 orang penyamun ali bab bujang lapok.

Anonymous said...

La rajin sungguh kucing kurap lalu depan rumah al-hussein.... rajin sungguh2 kucing ni datang ya.... petua orang kasi kucing ni nasi bergaul ikan goreng + furadan... lepas tu boleh masukan dalam tong sampah jiran umno.

Anonymous said...

Terbaik anon 1:07am

Wan Rosli said...

Kita tgk siapa yg masuk longkang waktu muktamar jun nanti..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...