GOPENG

GOPENG
JOM HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Thursday, May 07, 2015

Susah nak percaya penafian Yusni Mat Piah tu...

Ketua Pemuda PAS Pulau Pinang Mohd Yusni Mat Piah, menafikan mengedarkan pekeliling menyokong Barisan Nasional (BN) Suhaimi Sabudin di Permatang Pauh pada pilihan raya kecil. 

Beliau meminta mereka yang bertanggungjawab supaya mohon maaf dan bertaubat atas tindakan tersebut. 

Surat itu didakwa dikeluarkan dan ditandatangani olehnya bagaimanapun dinafikan beliau sendiri.

Dia ingat orang sudah lupa, yang dia duk suruh boikot rakan tahaluf sendiri.

Bukankah orang-orang dia yang buat demo kelmarin menghasut supaya jangan mengundi parti yg kononnya menolak hudud....

Hang Yusni, kalau surat tu memang bukan hang yang buat, agak susah orang nak caya penafian hang tu. Hang pun sekadar menafikan begitu saja, hang tak berani nak bersumpah! Kan? Kan?
Comments
3 Comments

3 comments :

cucu mamak kutty said...

boleh caya ke lebai mcm ni???????

Anonymous said...

Lebai ni nafikan sebab nak jaga periok nasi saja. Ramai dah tau rahsia disebalik U-turn beliau.

Anonymous said...

Harakah Daily langsung tak cover berita Wan Azizah menang... media rasmi Pas pun buat hal..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...