JERUSALEM

JERUSALEM
SOLIDARITI BERSAMA PALESTIN

Monday, June 08, 2015

Boss Komplot Tasik Kenyir arah Najib berundur ...

Hj Hadi tidak lama dulu pernah kata, Najib tidak perlu mengundur diri sebagai PM sebaliknya meneruskan perkhidmatannya selari dengan sistem demokrasi yang diamalkan di negara ini. 

 "Jika seseorang memiliki kelemahan, ia perlu dinyatakan dalam bentuk nasihat dan menyelesaikan masalah," katanya lagi 

"Biar rakyat menghukum parti, bukannya menghukum orang (individu), memberi tekanan supaya Najib berundur tindakan memalukan kerana Malaysia mengamalkan sistem demokrasi," katanya di sini 

 The Star Online melaporkan Abdul Hadi mahu Najib terus berkhidmat sebagai perdana menteri kerana beliau dipilih melalui sistem yang adil.

 Katanya, Najib tidak harus tunduk pada tekanan dan harus diberi peluang menyelesaikan masalah dihadapi.

Macam-macamlah macai walaun menngiyakan cakap Hj Hadi yang hari tu ... kononnya Hj Hadi firasatnya hebat. Dengan membiarkan Najib terus jadi PM, Umno/BN akan dipimpin oleh orang yang lemah. Maka  kita akan lebih mudah mengalahkan Umno/BN dalam PRU-14 nanti.... dan lebih memudahkan kita ke Putrajaya! Hahahaha!


Tiba-tiba Ketua komplot Tasik Kenyir tak semena-mena suruh PM Najib meletakkan jawatannya selepas hari raya nanti.Korang boleh baca seterusnya di sini.

Baru dua tiga hari dilantik sebagai Timbalan Presiden PAS sudah buat kenyataan yang menggegarkan kedudukan seorang Perdana Menteri!

Macam tak caya apa mamat ni cakap! Kenapa berlainan sangat nadanya dengan apa yang boss dia pernah ucap  ketika membela PM Najib hari tu? Ker hanya nak buat parodi gempa bumi Sabah?

Mamat ni hanya nak berlakon dan nak perdayakan orangramai yang kononnya PAS dengan kepimpinan yang baru ini memang tidak ada komplot nak bersama dengan Umno.

Kalau Ust Ahmad Awang yang cakap tu, aku tak ada hal untuk mempercayainya kerana trek rekod dia ada sewaktu di Perak dulu.

Tapi mamat ini, maaf cakaplah, dengan apa yang didedahkan oleh Nasarudin Mat Isa dan Hasan Ali mengenai Unity Government  yang melibatkan gerak kerja Majlis Syura Ulama ni....sikit habuk pun aku tidak akan percaya! Hanya loklaq sahaja yang boleh diperdaya oleh orang macam dia.
Comments
5 Comments

5 comments :

Anonymous said...

Baru tak sampai seminggu pelbagai caci cerca telah kedengaran terhadap ulam-ulam yang dipilih oleh perwakilan bagi meneraju PAS sepanjang sessi yang diamanahkan bagaimana agaknya mereka akan mengharungi tempoh masa yang begitu mengetirkan itu,jika mereka hendak mengharapkan pada mantan-mantan AJK yang telah ditewaskan besar kemungkinan tidak kesampaian sebab dari riaksi mereka semua telah terlalu terkilan dengan apa yang telah lakukan oleh puak ulama hinggakan nasihat untuk kebaikan pun tidak dipedulikan dan sekarang terimalah bahana nya dari hasil usul yang bodoh besar kemungkinan ada ahli PAS sendiri akan mengheret AJK ulama ini keperingkat keadilan atau ke jabatan pendaftaran ROS jika pemimpin atasan membuat u turn dengan usul tersebut,terimalah padahnya keran melanggar perlembagaan sendiri.

lagu tu laa said...

apa sudah jadi titm?dulu masa kota bahru calon anta jadi presiden anta tak mau,bila menang tim presiden anta lebih lak dari presiden.sedangkan utz hadi tak suruh pun pm najib letak jawatan anta lak yang suruh.tak wala'sungguh pada presiden.dah tuberi tempoh pula.kalau dia tak letak jawatn anta nak kata pa pula?jangan duk berlakonlah.orang kenai sapa anta.jangan cari publicity murah,carilah publicity mahai sikit!

Anonymous said...

Sepatut TITM suruh Tuang Presideng sekali letak jawatang lepas raya ni. Dua-dua tu tak tau
menjaga amanah! Kedua-dua mereka itulah merosakkan parti masing-masing dan negara.

Anonymous said...

jika kenyataan titm dibuat oleh mat sabu sebelum muktamar, sudah tentu geng ustaz akan kata mat sabu melawan kehendak presiden. skrg nak kata apa, nak spin mcm mana oi ustaz?

Anonymous said...

Semua ni poyo.titm bukak game mcm kata abg mat semua ni nak tunjuk hero

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...