GOPENG

GOPENG
JOM BERSAMA PAKAAN HARAPAN

Monday, June 15, 2015

Mazlan Aliman umum lepaskan jawatan AJK PAS Pusat

OLEH HASBULLAH AWANG CHIK


Presiden Persatuan Anak-Anak Peneroka Felda (Anak) Mazlan Aliman hari ini membuat keputusan melepaskan jawatan sebagai Ahli Jawatankuasa (AJK) PAS Pusat.

 Mazlan berkata, rakan-rakannya yang tidak terpilih dalam AJK PAS Pusat bukanlah satu-satunya sebab peletakan jawatannya tetapi untuk membuka lebih ruang dalam penglibatannya dalam Anak.

 "Saya mengambil keputusan meletak jawatan serta merta bermula hari ini. Saya memohon maaf atas keputusan ini.

 "Saya tetap bersama PAS walaupun ahli biasa. Saya tetap akan menegakkan kebenaran," katanya pada satu sidang media yang diadakan di Pejabat Agung PAS hari ini. – 15 Jun, 2015.9 - sumber
Comments
2 Comments

2 comments :

Anonymous said...

Bro..

Lepas..LEPASkan jawatan & KELUAR

Hari itu, presiden siku-LUTOT dah sebut..bhw yg tolol boleh keluar!..KELUAR!!!

Mrk dipilih dicalonkan & disokong oleh KETOLOLAN hasilnya adalah fakeh-TOLOL ygSoheh!

Apalah yg nak diharapkan lg drp siku-LUTOT yg dah tolol dr kapla sampai lah kebuntot!!

He he he..sape yg akan KELUAR skrg?

Apa mcm yg takdak-OTAK...cuma ada siku-LUTOT!...KELUAR!!..kluar lah dr PR!!!


SEKARANG

SEKARANG dah makin jls..

Skrg..DAP LGE kat Penang dah pon tunjuk jln KELUAR kpd yg betul7TOLOL tuu

Terbaru DAP Johor pula sulohkan jln terang kpd siTOLOL itu agar KELUAR jgn jd tak tau malu dok dlm PR

Mrk ygTOLOL siku-LUTUT tuu dah tak patut lg duduk ddlm PR..mrk wajib bramboss KELUAR!!!

TEPAT sprt kata presiden-TOLOL mrk sndiri t.hari.."yg-tolol keluar..KELUAR"!

Presiden patut bangga, bukan hanya stakat tolol jer..tp TOLOL tahap siku-LUTOT..bonus2!!!

TUHAN

TUHAN dah ajar mrk..

TUHAN dah ajar scara "simbolik",,sbb mrk tetap tak-KELUAR drp PAS..tp trpaksa-KELUAR drp PR!

Maha7SUCI "MU" TUHAN...GODs move mystrious way!




LAWAN kpd tolol itu GENIUS hehehe..


GENIUS..

GENIUS GENIUS..

Apa itu GENIUS?

Carilah...IQ merit-bakat "RESULT" yg betul7HEBAT..

Org yg betul7HEBAT-genius..TAK perlu kpd GLAMOR dinobat2kan sbg no.1 no.2 mcm budak2HINGUSAN..

Org yg GENIUS "kebiasaan"nya sentiasa OPEN-terbuka kpd hujjah-DEBAT-wacana..

Org yg GENIUS akan akur-INSAF-humble kpd IDEA yg lebih GENIUS lebih canggih drp nya..

Org yg GENIUS mbaca mnganalisa mbuka-RAHSIA..ibarat-"sKILAS pandang ikan diair jerr.."

Org yg GENIUS sentiasa meraikan khadiran individu2 genius sprt Hang Nadim dll..

Org yg GENIUS gumbira dgn kritikan demi mnyumbang kpd nilai-PENINGKATAN

Org yg GENIUS ibarat sbnr7CAHAYA yg mmancar2..mmbuka ruang & PELUANG kpd jutaan org...pasaran prniagaan & pkerjaan..explorasi inovasi n kretiviti

Org GENIUS..genuine..REAL..simple straight 2 d point NO flip-flop

Org GENIUS..real n RESULT oriented..NO-putarBELIT NO-u-Turn NO-dolak-DALIK....Kedah Trengganu bungkuss itu RESULT beb!



DAN..


Org yg GENIUS tak suka diprbudak dibodoh & diTOLOL2kan...

Org yg GENIUS tak suka kpd samar-GELAP-songlap..dengki FITNAH & khianat..

Org yg GENIUS sgt kenal-UMPAN??..umpan hanya sesuai utk 'nelayang' TANGKAP ikang!?

...GENIUS tak sggup jd tolol utk ikut SKRIP-arahan..mcm drama pilkuda-HUDUD dsbnya?

Org yg GENIUS sgt sgt sgt7ALERGIK kpd org yg tak guna-OTAK..tp guna siku-&-LUTOT???



WUJUD

WUJUDkan lah parti..

...parti yg bnar7MERAIkan ramai GENIUS2 yg dihormati serta mnjd pujaan diHATI

...GENIUS2 yg bnar2 rela-CINTA brbakti..SELFLESS, totally surrender 2 d ALMIGHTY-&-ummah as d absolute-TOP priority..

...GENIUS2-well-READ sprt nabi2 as yg LANGSUNG smaskali tiada sklumitpon "NIAT" pentingDIRI yg mmiliki merit-AUDIT-dasar-HATI yg bnar7TERANG brCAHAYA demi mnerangi SYSTEM hidup yg tak perlu diragu & disangsikan lg

Nota:

Dgn "SYSTEM" berCAHAYA-audit-TELUS stelus7nya...brp ribu brp JUTA @ puloh-JUTA silebai coba nak sorok akan terbongkar jua dgn sekelip mata jerr..w.pon coba disembunyikan kat ujung donia..hahaha!

Merit bro..merit merit merit,,cari yg betul ada "MERIT" buat kerja gerenti solosai punya!

MERIT..langsung TAKde ddlm kamus hamno & hamPAS!

Fakeh UlarrMak yg tak lulus SRP/LCE nih faham ke makna "MERIT" tu?

Anonymous said...

lagi satu jebon dah keluar baru kena siku dan lutut dah tak tahan blum kena ilmu gulingan dan baring atas jalan.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...