GOPENG

GOPENG
JOM HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Saturday, June 13, 2015

Tahniah kepada Setiuasaha Agong PAS yang baru

Mesyuarat jawatankuasa PAS Pusat pertama selepas muktamar yang menyaksikan golongan profesional disingkirkan daripada parti Islam itu memutuskan Ahli Parlimen Kota Baru Datuk Takiyuddin Hassan dilantik menjadi setiausaha agung baharu menggantikan Datuk Mustafa Ali, kata sumber. 

Tahniah diucapkan atas perlantikan nya sebagai Setiusaha Agong PAS yang baru, oleh pendokong kumpulan yang kononnya lebih islamik setelah berjaya menyingkirkan kalangan yang ditohmah dengan pelbagai label seperti Munafiq haraki, Bapak Anjing, Sekularis , Liberal, Parasit .....

Selamat menjalankan tugas.


Adakah ini ajaran Islam untuk menghormati seseorang?

Comments
11 Comments

11 comments :

Anonymous said...

Geng geng UG ni.salah sorang agent Umngok yg menyusup dlm PAS.

sizzly7761 said...

Wowww!!! Macam nak rukuk cium tangan TGH Zambri alKadiri ....siapala mengajar SUA PAS ni cara menghormati cara Islam lagi shumul ni? Kuat wa ampu sana wa ampu sini ..

Malaysiabaru said...

SUA baru cadang ularmak sesat pas menarik balik usul putus dgn DAP serta

Menjilat kembali ludah beracun mereka yang tumpah meleleh di kyala selangor

Apa tunggu lagi ustaz arsenik jilatlah weiiiiii! Tarik balik usul thdp DAP ustad tolol!

Wan Rosli said...

Setiausaha yg dulu pun kena fitnah jgk.. biasa lah kalau yg baru pun kena..

lagu tu laa said...

dah manpak tanda2 hamPas akan menjalin hubungan 'intim' ngan hamno bermula dgn perak dulu kemudian melaratlah>>>>>>> sama ja ngan su dulu 2x5,5x2 hahaha

Anonymous said...

Klu betul adil...mana gambar kolid dikelilingi amoi separuh bogel? Tapi adil atas kertas je...dlm hati...dh rasa diri terbaekkk...no one can chelen..

Anonymous said...

makna nya pashajihadi ni menghalalkan perak dirampas..

Ritchie Blackmore said...

Setahu gua la pok pas lebih bernafsu dgn pungkok cina Dap.Gua berani jamin tak lama lagi pok Pas akan jilat balik punkok Dap!!!Tak percaya korang boleh kompom dgn Wan Rosli...

wan amero said...

Cium tangan tak power bro...jilat bontot baru powerrrr alahaiiii PASCAI low class.SUA PASCAI selamanya pencacai.

Anonymous said...

kalaulah sua pas boleh tunduk cium tangan mb umno, apalah yg nak diharapkan lagi pada pas.

Ritchie Blackmore said...

Lepas nie pok pas nak jilat pungkok Dap plak!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...