GOPENG

GOPENG
JOM HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Thursday, June 04, 2015

USTAZ AWANG TAK LAYAK, AJK YANG TAMPAR HANIFA ,LAYAK TAK JADI AJK PAS.

KENYATAAN MEDIA WHATSUP 



Berkenaan dengan tulisan AKUANAKPERAK diatas saya selaku pembantu khas UAA ingin membuat penjelasan berkenaan beberapa isu yg dibangkitkan oleh beliau;

 1. Menghadiri persidangan di luar negara. Persidangan yg dihadiri di beirut sudah lama diterima sebelum UAA ambil keputusan utk terima pencalonan lgi. Kos pemergian kesana semuanya ditanggung oleh pihak penganjur. UAA adalah timb presiden kesatuan ulama sedunia cawangan malaysia. Presiden ust abd ghani shamsudin juga dijemput tapi beliau tak dpt pergi.

 2. Isu mercedes sudah dijelaskan oleh UAA iaitu ianya dipinjamkan oleh seorang tokoh korporat yg kasihan melihat UAA kesana sini berdakwah dgn kreta yg uzur. Mreka bg pinjam pada UAA sbb "nak tumpang pahala"

 3. Isu knapa buat d hotel dan mana dpat dana. Kpada tuan2 yg pernah hadir d pgrm UAA pun bleh tau sbb selalunya penuh sesak dan dlm keadaan bilik seminar hotel yg ada aircond tu pun pkt2 berpeluh jd bayangkanlah klau buat d markas2 pas. Lgi satu semua org tau yg markas2 pas x byk yg besar2, aircond dan kemudahan lain pon x lengkap. Dana? UAA bukannya ada duit pun, malah UAA pernah bgtau sya yg sepanjang kempen ni pendapatan kluarga terjejas sbb byk kuliah tetap terpaksa dibatal. Klau UAA kaya xkan beliau nk dok d rumah flat sempit d sri gombak yg ruang tamunya hanya boleh muat x sampai 10 org tetamu? Sbelum ni ada tohmahan kononnya UAA dpt projek balak d perak lpas PR perintah. Bila sya tgok sendiri rumah flat sempit yg UAA dok maka sya faham sendiri yg tuduhan tu tak betul. Bayaran kos hotel dan penginapan serta tiket kapalterbang biasanya di sponsor oleh ahli2 PAS yang prihatin dan ingin melihat PAS berubah kearah kebaikan (jgn ingat org2 PAS miskin2 semua).

 4. Tentang YB khalid samad dan YB Hanipa maidin tu kna faham bahwa dlm pertandingan ni UAA hanya bertanding jawatan presiden saja dan tidak ada membentuk mna2 tim pon. Cuma biasanya bila penganjur buat program mreka suka gandingkan UAA dgn pemimpin2 mcm tu. Sepatah pon x pernah kluar dari mulut UAA supaya pilih org ni atau org tu sbgai timb presiden, naib atau sebagainya, maknanya UAA boleh berkerjasama dgn siapa saja, malah tujuan utama UAA terima pencalonan ialah untuk menyatukan semula ahli2 PAS yg dilihat berpecah ketika ini. Lagipun secara peribadi sya tidak melihat ada yg tak kena dgn kdua2 pemimpin tsbt. Yb khalid menang d shah alam dh brapa penggal, beliau lantang mengkritik segala kepincangan samada d dalam atau diluar parti, sebab tu agaknya ramai x suka beliau. Peguam hanifa maidin dok tolong org2 pas dlm kes mahkamah lwan kerajaan tanpa ambil upah. Kes sya pun beliau tolong FREE saja sedangkan lawyer luar sya dh kena, mntak sampai ratusan ribu. Beliau pun sama mcm yb khalid, lantang tegur perkara yg x betul smpai dlm mesyuarat pas pusat kna tampar blakang oleh rakan ajk kerana tegur presiden saja. Tapi beliau sayangkan pas sebab tu beliau x mau heboh2. Klau kita sudah tentu repot polis dan saman d mahkamah, mka akn hebohlah yg mesy ajk pas pusat dh jadi lbih teruk dri mesy cawangan mic.

 Akhir skali nk tanya kpada Pj perak yg kluar knyataan harini kata UAA blum layak jadi presiden tu " Apa pendapat tuan hj terhadap seorang yg memukul (menampar dgn kuat) belakang seorang ajk pas pusat hanya kerana dia menegur presiden? Adakah orang yg menampar tu sesuai utk menjadi AJK Pas Pusat atau lebih sesuai jadi kepala gengster di Lenggong?"

 Sekian. Semoga Allah SWT memberi hidayah dan petunjuk kepada para perwakilan untuk memilih barisan kepimpinan yg terbaik utk memacu PAS kearah kemenangan dikala umno bn sedang hampir lemas angkara kezaliman mereka terhadap rakyat selama ini.

#PerkuatkanPAS_PerkukuhkanPR_Pilih UAA sbgai Presiden.

Allahuakbar! Allahuakbar! Allahuakbar!

 Hj Zaidi b Ahmad ( bekas mejar TUDM)
 AJK PAS Kawasan Sg Petani
 Pembantu Khas
 UAA 4 PRESIDEN
Comments
1 Comments

1 comment :

air gunung said...

Kah kah kah.tuan majer ni nak kena mkn pelempang lenggong jgak ker...alhussyen tak kena lagi.dia nak saman jer katanya.kalo alhussyen kena mau lenggang lenggok berjln sokmo idup.kah kah kah.woit species mana mamat lenggong neh.pandai2 tampar org dlm mesyuarat.dr mana dtg entah.x penah dgoo pon.tetau psrhjya perak.pehhh.mesti yg senior dr dia terpaksa bg laluan psl takut pelempang.kah kzh kah.lenggong.kau berdpn dgn zaidi yg dah teruji baru tau langgit tinggi rendah.bwk la sgala sohibul kastam semalaysia.majer zaidi di ade jef boley tembak2 taw.tak main la lempang2kah kah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...