JERUSALEM

JERUSALEM
SOLIDARITI BERSAMA PALESTIN

Tuesday, June 09, 2015

Ustaz selebriti puji kemenangan bukti kebangkitan Islam

Bukan main beriya benar ustaz selebriti ini menyokong kepimpinan PAS yang baru menang ini. Kononnya dia menyokong mereka dan juga menyokong hudud.....

“Perjuangan kita adalah perjuangan berlandaskan Islam, jadi sesuatu yang menghina dan mencabar Islam adalah bertentangan dengan fahaman kita. 

“Oleh sebab itu, kita juga menolak pandangan yang menentang pelaksanaan serta mempertikai hukum hudud,” katanya di sini


Apakah jenis penyakit yang ada pada ustaz ini? Dia ingat kita semua lupa apa yang pernah dia kata kepada PAS yang mahu melaksanakan hudud di Kelantan.

Apakah dia ni gelong sangat hingga tidak ketahuan bahawa barisan kepimpinan PAS yang menang inilah yang dia kutuk dan persendakan kerana katanya, sering melaung-laungkan isu hudud bila nak pilihanraya? 

Korang boleh dengar apa yang malaun ni pernah cakap di sini.
Comments
2 Comments

2 comments :

Anonymous said...



Bro..

Org yg IQ tak lulus SRP/LCE nih.. mrk belajor bab2 ugama..& yg lulus kan mrk pon geng2 Ugama yg TOLOL-bengap juga..syalibus mrk tak pernah brkembang..dok jenoh mngHAFAL kesah2 Arab-NAHU-SARAF-Tajwid yg dah berlalu lebih 1400tahun lalu..

Bila depa dah boleh sikit "hape"/hafal bab sjarah & dpt pulok bole cakap Arab sikit2 tambah pulok dpt ijazah-SAMPAH drp pak2 Arab yg lg teruk-korup nya tu, depa nih dah mule naik TOCANG wehh & "PRASAN" pandai smua..huhuhu

Depa jd lg TOLOL bila org2 kampong dah panggil depa ostad pd hal klu depa masuk skolah biasa SRP/LCE--Maths pon tak lulus!?

SEDANGkan..

Sebaliknya..

Org mcm Dr Dzul Nizar Hanipa Khalid Samad dll yg IQ depa memang ALLAH dah anugrahkan "HEBAT" depa nih boleh pulun apa yg Hadi Awang hafal/belajar berpuloh2 tahun tuu..hanya dlm masa 6bulan @ lebih2 setahun jerr....!?

Sbb IQ depa ALLAH anugrahkan memang HEBAT sbb tu depa hebat dlm subjek2 Maths Sains Fizik Economic dll..dan mrk mudah mnguasai BAHASA2 omputih, Manderin, Tamil hatta Arab skalipon..

Mrk juga mudah faham BASIC undang2, dan otak depa memang laju sbb itu mrk LANGSUNG tak takut wacana-DEBAT-hujjah skalipon dicabar kat dlm Gereja dan dimana2 shj..mrk snantiasa berdiri dgn sbnr7UNVRSAL-value ygAZALI sbb itu suara mrk sgt2 lantang dan mnguasai lebih sparuh SESI parlimen dr pmbangkang dgn penoh smangat KBERANIAN!?


INGAT..

Ingat sejarah..

Nabi SAW pon dr kalangan IQ yg sgt7HEBAT w.pon nabi tak masuk sekolah & buta-HURUF tp dr sudut IQ nya sgt7HEBAT sbb itulah "IDEA"nya dihormati ddlm mncari pnyelesaian MASAALAH dikalangan msyarakat jahiliyah w.pon diusia mudanya lg...

Sbb itu nabi SAW bershbt dgn Abu Bakar AbdurRahman Auf Othman dll yg ahli/pakar ddlm perniagaan yg juga mmiliki IQ yg sgt7HEBAT krn latar blakang prniagaan-profesional antaraBANGSA diSyam Yaman dll yg trdiri dr brbagai2 BANGSA dan brbagai2 bahasa..

...."Great minds THINK alike"....



SEBAB

Sebab itulah ularrrMak2/ahlulKitab Yahudi & Nasrani sgt7DENGKI trhdp nabi SAW seolah2 nabi yg baru seTAHUN jagung belajor mngHAFAL sejarah-WAHYU tiba2 berani mncabar mrk utk hadir berDEBAT & berHUJJAH...sdangkan mrk tlh pon mndpt Tauliah berpuloh2 tahun sblum nabi!?

...tetapi krn IQ nabi SAW yg dianugrahi'NYA itu memang bnar7HEBAT maka mrk pon terpaksalah mnggunakan KUASA kepala LUTUT-&-SIKU utk mmbuat-makar-FITNAH-ONAR-@ "CHAI" agar dpt mmbunuh/mnghapuskan sbnr7PEMBAWA-erti-KBNARAN itu..

Cobalah renong2kan-visualisekan sinetron ini dgn mndlm..

Anonymous said...

Patutla msu sokong duke masa dr maza cerita tentang hadis palsu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...