JERUSALEM

JERUSALEM
SOLIDARITI BERSAMA PALESTIN

Saturday, July 18, 2015

Hj Hadi muncul sebagai Nujum Pak Belalang pula...

Hj Hadi meramalkan parti baru hanya akan bertahan paling lama 2 tahun....
Apa kenanya dengan Presiden PAS, Hj Hadi ni? Lagi kerap dia buka mulut, lagi nampak keserabutan pemikirannya. Orang ramai melihatnya semakin lucu dan kelakar bila Hj Hadi mengeluarkan kenyataan yang tidak konsisten. 

Dulu dialah yang jadi tukang sembur ubat nyamuk, suruh segala macam parasit dan serangga keluar dari kelambunya dan suruh tubuh parti sendiri.Bila nyamuk-nyamuk dah habis semua keluar berterabur dari kelambunya, ingatkan Hj Hadi tentulah tidurnya aman dibuai mimpi indah semahunya...

Rupa-rupanya tidak juga! Hj Hadi semakin meracau diganggau oleh igauan ngeri dan mencemaskannya!Dia dah ngigau jadi Nujum Pak Belalang pula...

Hj Hadi kata, "kumpulan serpihan ini tidak akan lebih daripada dua tahun,” katanya dalam wawancara eksklusif dengan Channel NewsAsia pada Selasa.

 “Mereka telah ditolak oleh parti dan akan juga hilang sokongan rakyat,” kata Hadi di sini

Katalah apa yang ko nak kata wahai Hj Hadi.Sebelum ini, pada 6 Sept 2014 kamu yang cabar depa ...

Hadi cabar kelompok PAS tubuh parti sendiri

Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang mencabar golongan yang berselisih pendapat dalam PAS agar keluar parti untuk menubuhkan gerakan sendiri.

 Dengan nada berseloroh, beliau mengumpamakan golongan tersebut sebagai pengacau seperti nyamuk yang mengganggu tidur.

 "Jadi mereka yang berlainan pendapat dalam PAS ni, dia nak tubuh parti sila, baik dia keluar dia tubuh parti sendiri, senang tak payah duduk dalam.

 "Kalau duduk dalam, kalau ada nyamuk seekor tak jenera (lena) tidur kita pun, itu dia, senang nak tubuh parti, sila,” katanya seperti dipetik dalam laporan lidah parti itu, Harakahdaily. Baca lagi  di sini
Comments
4 Comments

4 comments :

Wan Rosli said...

Masalah kami ialah sampai sekarang mereka tak jgk tubuh parti baru.. sebab tu kenyataan bertahan 2 tahun je adalah sekadar mencabar G18 agar mereka cepat2 berambus dan bukak parti baru..

Anonymous said...

he3... salak jgn x salak.. salak lah sehingg puas..
salaklah hingga hilang suara.. tp kabilah g18 akan terus melangkah...

Anonymous said...

Tak dak hal la Wang rosling. Apa halnya tuang president pil kuda kau yg meroyan tak tentu hala... Senak perut ke ? Kan Pas pis pus kau kuat apa nak takut...pirahhh.

Anonymous said...

knp ceramah pas skrg kena paksa ahli hadir. mcm umno buat dijabatan2 krjaan. sebelum pas dikuasai ulama ceramah pas tak perlu paksa siapa2 hadir. cina dan india pun hadir. fikir2 kan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...