GOPENG

GOPENG
JOM BERSAMA PAKAAN HARAPAN

Friday, July 31, 2015

Inilah sebabnya Najib lantik Azalina

Pendedahan TS Muhyiddin Yassin mengenai 
RM2.67 bilion masuk akaun peribadi DS Najib 
bukan isu besar, kata Azalina
Datuk Seri Azalina Othman Said yang mengakui terkejut apabila dilantik sebagai Menteri di Jabatan Perdana Menteri, kali ini giliran dia pula mengejutkan rakyat Malaysia melalui kenyataan terbarunya bahawa sejumlah RM2.67 bilion dimasukkan ke dalam akaun peribadi Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak bukanlah isu besar.

 Menurutnya lagi, tiada salahnya jika seseorang menerima pemberian wang sebanyak itu asalkan mendapat kebenaran penerima dan tidak menafikan hak mereka yang patut menerimanya.

 “Bagi saya kalau orang derma duit kat saya suruh jaga anda semua dan simpan atas nama saya, itu hubungan saya dengan penderma… apa salahnya.

 “Kecuali orang kata, ‘Datuk saya derma duit ini untuk Umno, untuk Parlimen, untuk NGO’, saya kena ikut cakap penderma.

 “Dalam isu duit (RM2.67 bilion), saya tak melihatnya sebagai isu besar… bagi saya itu budi bicara orang yang derma duit,” katanya seperti dilaporkan akhbar Berita Harian hari ini.

   Tidak pasti samada DS Najib turut terkejut gembira dengan kenyataan Azalina tersebut kerana sehingga kini DS Najib belum pernah lagi mengakui secara terbuka, RM2.67 bilion dimasukkan ke akaun banknya.

 Bagaimana pun, dalam satu klip video yg dibocorkan ke internet, TS Muhyiddin mendakwa DS Najib telah mengakui kepadanya . ~ sumber
Comments
0 Comments

No comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...