GOPENG

GOPENG
JOM HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Wednesday, July 08, 2015

Musuh kami ialah Umno/BN dan mereka yang mahu beri nyawa kepada Umno/BN.

Naib Presiden PAS Idris Ahmad menasihati kumpulan progresif yang masih ada dalam parti itu supaya melihat kembali dasar ketika mereka menandatangani borang keahlian sebelum memutuskan untuk menubuhkan parti baru.

 Dalam temu bual dengan Malaysiakini, Idris berkata, kumpulan progresif PAS yang kini dikenali sebagai Gerakan Harapan Baru turut dinasihati agar tidak keluar daripada parti itu dan menubuhkan parti lain atas dasar persahabatan.

 “Macamana pun kita (perlu) berjuang (ber)sama PAS la, kita duduk dalam PAS ini untuk apa?

 “Apa tujuan masuk PAS? Yakin tujuan semua masuk PAS gitu, tak perlu tubuh parti baru (atas dasar) sebagai kawan dan sahabat,” katanya di sini

Hello Mat Derih! Mungkin hang terlupa kut tentang apa yang presideng hang duk hamput dengan macam-macam kata nista yang Allah dan NabiNya tak pernah hajak pun...

Kita pun masih ingat apa PJ hang cakap dulu....duk hambat ahli keluar parti, mana hang pi masa tu MatDerih?? 



Sebab itulah ramai yang perlekehkan ko Mat Derih bila ko tanpa ada rasa sedikit malu pun mempelawa kami untuk bersahabat semula...sila hormati jalan pilihan kami. Kita memang tidak memusuhi kamu. Musuh kami ialah Umno/BN dan mereka yang mahu beri nyawa kepada Umno/BN.

Misai Merah : Sungguh la ustaz oii kita2 ni macam gamat ja kerat2..potong2...baling dalam laut bercantum jua.Masa bertanding hari tu kira macam main bola ja..kena siku kena lutut sikit2 tu besa la.. Habis game pakat salam. 

Ahmad Dhuha Sobri : Sudahlah menang atas tiket CAI.Masih mahu cakap soal persahabatan!? Tatkala kalian mengkhianati kawan2 menyembelih semahunya.Itukah persahabatan! Dahulu bukan main, siap dengan memberi amaran katanya tidak akan teragak agak! Hah....sekarang apa lagi agakan kalian?!Masa nak menang tak ingat pula persahabatan dan ukhuwwah... Niat menghalalkan segala cara...Nak menghalau tikus monyet, babi segala bagai... Sudahlah wahai sang HIPOKRIT AGAMA!!!

Muhammad Rahmat : Sekarang baru nak rasa bersahabat berukhuwah rapatkan saf semula Dulu canang habis-habisan sahabat munafik haraki parasit label bagai fitnah halal simbah asid..sebab status mrk ustaz / ulama yg maksum.. Sampai la tak bersihkan nama sahabat yg dituduh begitu rupa Jika ini adalah jln yg terbaik.. MOVE FORWARD GHB G18 

Saddam Jebon Tingkap : Catatan santai Kihkihkih.. Sudah kecut ka lebai ??? Demi prsahabatan atau jwtn MP Bukit Gantang ??? Kihkihkih.. Dimna kamu swktu saudara2 kamu dicerca, dimaki, dihina, dihalau, diherdik, dikutuk dn dikeji oleh kumpulan2 kamu ktka itu.. Dimna ??? Apbla keranda dibwa barulah hendak bercucuran airmata.. Sekian.

Kameel Abuya : Dah SENTAPPP letewww... Kahkahkah...!!!!!

Yong Intan Noor :  Sahabat apa yang hangpa dah terajang, lepas tu tambah dengan guna siku dan lutut?
Comments
3 Comments

3 comments :

Malaysiabaru said...

Apa pas dapat sokong Najib?

Rm1billion duit 1mdb?

Apa pas dapat maki hamun Dap?

Apa pas dapat julangkan cina kapir dan melayu untuk melayu?

Rm1billion duit 1mdb?

Anonymous said...

Maaf la tuan ularmak....
Kami rasa org2 muda mcm kami tak ada tempat kat dlm parti pas. Kami ada harga diri dan lebih penting, kami ingin berjuang utk agama sebenar dan rakyat bawahan. Berilah kami peluang menentukan jalan pilitik kami sendiri. Kami rasa perjuangan kami lebih dihargai di bawah kepimpinan abang mat sabu, abang salahudin dan pemimpin yg telah kamu hina itu.

Anonymous said...

Ulamak pas yg rasa diri mereka hebat,
Memang taknampak Atsugi buat 2tak Nampak kesilapan pimpinan mereka,
Nak minta maaf Jauh sekali ,
Cuma yg ada pd mereka nak selamatkan diri sendiri,
Pas chai tak patut diselamatkan .

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...