GOPENG

GOPENG
JOM HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Thursday, July 02, 2015

Perak memacu Harapan Baru

Negeri Perak tidak ketinggalan sebagaimana di negeri-negeri lain mengembeling tenaga aktivisnya memacu Harapan Baru menjadi kenyataan menjelangnya Syawal nanti.

Sekretariat bagi setiap kawasan parlimen telah pun dibentuk dalam mesyuaratnya bagi kali kedua malam tadi.

 Dijangkakan exodus dari PAS akan berlaku tidak lama lagi di Perak.Beberapa program telah pun disusun untuk menyemarakan lagi program exodus di Perak.

Beberapa tokoh heavy weight PAS Perak akan turut bersama dalam penghijrahan tersebut.Antaranya ialah DS Nizar, Asmuni Awi, Dr Khairuddin Dato Malik, Hj Zainuddin Mansor (Mantan Adun Lubuk Merbau).

Program pertamanya akan berlangsung pada 4 Julai nanti di dataran Pondok al-Mansor (PAKAT), Kota Lama Kiri, Kuala Kangsar. Mudir pondok tersebut Ust Jamaludin Ahmad merupakan mantan YDP Padang Rengas.

Program seterusnya pada 5 Julai di Darul Aitam, Temoh Stesyen, Tapah. Kedua-dua program tersebut akan turut dihadiri oleh pimpinan heavy weight PAS Perak di atas tadi.
Comments
9 Comments

9 comments :

Malaysiabaru said...

Alhamdullilah

Gerakan seperti inilah yg rakyat nak lihat

Pas berkecai 234-1000 selepas ni

Pengikut ayoh Ping Marang sudah lah..

Wang wang wang adla bunga ros ...

Anonymous said...

selamat berkubur sikit masa lagi. aku yakin umur kumpulan baru ni tak lama pasai seme jenis besaq kepala. sejarah dah membuktikan

Anonymous said...

Program seumpama ini hendaklah diadakan disemua negeri, kalau boleh buat penyelarasan di peringkat pusat. Pelbagaikan aktiviti dan publisiti dalam bulan syawal akan datang. Pemimpin2 NGOs, PKR & DAP disemua negeri hendaklah mengusahakan program tersebut.

Ritchie Blackmore said...

Eloklah keluar Pas ramai2 drpd dok walaun dgn pok tolol dan kacang busuk yg berlambak dlm pas skrg nie.Jgnlah percaya sgt jaminan sorga drpd kacang busuk dan pok tolol siku dan lutut !!

Ritchie Blackmore said...

Eloklah keluar Pas ramai2 drpd dok walaun dgn pok tolol dan kacang busuk yg berlambak dlm pas skrg nie.Jgnlah percaya sgt jaminan sorga drpd kacang busuk dan pok tolol siku dan lutut !!

Anonymous said...

Yg bg komen tu yg besaq kepala..

abuamir said...

Eloklah dipercepatkan tubuh parti baru drpd biarkan ramai lagi ahli pas masuk DAP. pas dah hilang intergriti utk bela rakyat. InsyaAllah parti yg berjuang utk membela rakyat dan menegakkan keadilan akan mampu bertahan. Parti2 yg bersekongkol dgn umno/bn akan pupus secara perlahan-lahan kerana menyokong kezaliman umno/bn.

Mari kita bina pakatan baru utk masa depan Malaysia Baru.

Anonymous said...

Bagus tu kalau menang kita bagi DAP sebagai ketua kita. Mereka boleh dipercayai lebih dari ulama. Walau pun majoriti penduduk Perak adalah melayu Islam percaya orang melayu boleh menumpang politik dengan bangsa lain. DAP parti jujur sudah tentu tidak akan menghalang orang Islam mengamal ajaran Islam seperti yang terdapat dalam rukun Islam.

Ramon said...

BN atau Pakatan . . . Islam tetap akan dihancurkan. Umat Islam sudah berada diatas bara api sekarang.Kita terpaksa memilih antara dua. . . tak akan nak berkecuali pulak. Jangan jadi negara Eropah , ada akhlak Islam tapi tiada akidah Islam. Rakyat dibawah ni yg tak faham akan menjadi mangsa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...