GOPENG

GOPENG
JOM HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Friday, August 14, 2015

PAS semakin teguh dan gagah, kata Hj Hadi

Walaupun sokongan terhadap PM Najib dan nilai mata wang Ringgit semakin melongsor turun, sokongan terhadap Hj Hadi pula adalah sebaliknya. 

Walaupun di sana sini, dilaporkan banyak cawangan dan kawasan parti yang dibubarkan, dan semakin banyak permohonan daripada ahli dan kepimpinan PAS dan golongan ulama parti itu yang  mahu menganggotai GHB, Hj Hadi dengan penuh semangat mendakwa partinya masih terus mendapat kepercayaan dan sokongan orang ramai......

 KUALA TERENGGANU: Presiden PAS Abdul Hadi Awang menyifatkan langkah oleh kumpulan-kumpulan kecil anggota parti di seluruh negara mengumumkan peletakan jawatan mereka dari parti sebagai proses pembersihan untuk PAS.

Beliau berkata beliau tidak terganggu dengan perkembangan tersebut kerana ia adalah sesuatu yang baik untuk parti, malah menegaskan bahawa PAS telah menerima lebih banyak aplikasi untuk menjadi ahli dari pelbagai individu.

 "Itu (peletakan jawatan anggota parti) adalah pembersihan parti yang berlaku secara semula jadi. 

"Kami tidak bimbang ... kita gembira ... keahlian kami semakin meningkat, dalam masa satu bulan yang lalu, kami menerima 4,000 ahli baru yang telah didaftarkan, dan masih terdapat 2,000 hingga 3,000 permohonan untuk menjadi ahli yang belum diproses," katanya kepada pemberita pada majlis Aidilfitri anjuran PAS Terengganu, di sini hari ini.

 Ia turut dihadiri oleh Timbalan Ketua Majlis Ulama PAS, Nik Mohd Zawawi Salleh dan beberapa pemimpin PAS tempatan termasuk Pesuruhjaya PAS Negeri, Satiful Bahri Mamat.

 Dalam perkembangan lain, Abdul Hadi berkata, PAS tidak akan mengambil bahagian secara langsung dalam Perhimpunan Bersih 4.0 pada 29 Ogos tetapi hanya akan menghantar dua orang wakil iaitu Naib Presiden PAS Idris Ahmad dan Timbalan Pesuruhjaya Wilayah 1, Kamaruzaman Mohamad sebagai pihak yang ingin mempunyai perhimpunan sendiri kemudian.- BERNAMA
Comments
7 Comments

7 comments :

Anonymous said...

Ni lebai songsang namanya..

Unknown said...

Mutakhir ini umum sudah terkesan dgn kenyataan hadi yg berselit keangkuhan dan kesombongan. Tinggal lagi rakyat ingin melihat kata-kata hadi ini dapatkah diterjemah dengan kemenangan pas di terengganu nanti. Hadi sudah menceduk perangai umno yg "menta" . Tunggulah rakyat tak sabar menanti pru yg akan datang.

Anonymous said...

Biasanya kalau oarng bercakap begitu maka maknanya terbalik.Kesian dia .mengapa dia hanya memberi jumlah hanya 4000 apa salahnya kalau beliau terus bagi tau kemasukan ahli baru ke dalam Pas ada lah 40000 ribu orang ,bolih tahan juga .Nanti dia akan merana bila dia dapat tahu bahawa yang keluar dari Pas melebehi jumlah yang dia agak.Begitu juga cadangan belaiu agar Pas tidak menyertai Bersih 4 dan katanya akan buat perhimpunan sendiri ,aku harap jangn guna perkataan BERSIH gunakan perkataan KOTOT,semua ahli Pas diarah bawa penyapu dan bila turun nanti cuci jalan dan cuci longkang di Kuala Lumpur.

Anonymous said...

Wow, nampaknya kentut dalam kereta sendiri.

abrarmujahideen said...

Arrogan...takbur...angkuh...sombong..menumpah kan darah...tunggu balasan ke atas diri kamu

Anonymous said...

lols anon 8:25.. haha..

Ritchie Blackmore said...

Kah kah kah...kt tempat gua pas totok yg berjanggut dan beserban pun dah hilang keyakinan kpd Hadi.Kah kah kah dia ni macam dah mereng jer cakapnya.!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...