GOPENG

GOPENG
JOM HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Thursday, September 24, 2015

Kisah artis nak beli kereta, tapi terbeli Orang Utan!

Wow. Macam-macam perangai orang zaman sekarang ini. Mungkin tak tahan melihat kecantikan Eina Azman, seorang ahli perniagaan yang bergelar Datuk telah melakukan gangguan seksual ke atas Eina ketika bertemu di sebuah hotel baru-baru ini. Keji kan?

Dia mengajak saya berjumpa di hotel untuk berbincang hal pembelian kereta selepas saya tidak puas hati dan berasa ditipu tapi apabila berjumpa dia langsung tidak bercakap mengenai kereta. Sebaliknya, dia berkata mahu membela saya selama 3 tahun dan memberikan apa saja, selain melakukan gangguan seksual ke atas saya.

Untuk makluman, Eina telah pun membayar RM175,500 untuk membeli sebuah kereta Mercedes yang berharga RM220,000. Oleh kerana masih gagal untuk mendapatkan kereta yang dijanjikan walaupun pembayaran telah dilakukan, Eina telah pun berjumpa dengan Datuk tersebut. Kata Eina lagi:-

 Apabila dia berkata mahu mebela saya selama 3 tahun dan memberikan saya apa saja, saya sangat sedih kerana saya ada maruah dan masih ada ibu bapa. Apa yang dilakukannya saya tidak boleh terima.

 Fuh ~~ Susah juga jadi pelakon yang cantik menawan macam Eina ini. Macam-macam dugaan yang ada. Mungkin Eina boleh mengambil pengajaran daripada tragedi ini. Lain kali nak berbincang, pergilah kedai mamak atau tempat yang ramai orang. Jangan pergi ke hotel-hotel dan tempat yang ada orang 2,3 kerat je. Bahaya untuk diri sendiri.sumber

Berita diatas tak ada pun sebut nama Datuk mana pun...tapi ada seorang ketua Umno Sungai Besar Jamal Md Yunos  telah membuat laporan polis hari ini di balai polis Ampang Jaya mengenai tuduhan keatasnya cuba memperkosa seorang selebriti, Eina Azman.... Hahahahha!  Baca beritanya di sini
Comments
5 Comments

5 comments :

Anonymous said...

Budak Bahalol tu nak merusuh kat Jalan Petaling pulak.

Dah budak bahalol , apa lagi yang boleh fi buat betul pon


Nak entot free tak payah bayar macam PM jugak lah gaya nya

dol said...

org dh kenal latarbelakang org utan itu

tu sbb berlindung dlm parti yg berkuasa....senang nk buat onar

satu masa akan ke tanah jg

mountdweller said...

selamat menyambut aidil adha

Hahaa.......tajuk menarik dari tuan

Anonymous said...

Siapa yang rekomen artist beli kereta kat malaon ni?. Banyak ejen merc. di Malaysia ngapa ko tunjuk die.

Anonymous said...

Munkin dia rabun, orang utan pun disangka salesman kereta. Nak cepat dapat kot?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...