GOPENG

GOPENG
JOM BERSAMA PAKAAN HARAPAN

Tuesday, November 03, 2015

Benarkah Azmin terkejut atau pura-pura terkejut?

 Opocot! Apakah Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali benar-benar terkejut atau pura-pura terkejut apabila mengetahui keputusan PAS untuk tidak mengundi mengenai Bajet 2016?

 Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang, dilaporkan berkata semalam bahawa Ahli Parlimen parti itu akan berkecuali daripada mengundi mengenai Bajet 2016. 

"Dalam soal tolak usul bajet, kita berkecuali dan tidak akan undi bagi pembangkang secara mutlak kerana dasar parti kita akan sokong perkara-perkara positif untuk rakyat dan akan membantah perkara-perkara negatif.

Baca beritanya di sini
Menurut Azmin, sebelum ini perbincangan dengan Timbalan Presiden PAS dan Ketua Whip PAS, bahawa mereka akan menyokong langkah oleh Keadilan untuk undi tidak percaya terhadap Perdana Menteri.~sumber

     Ini bukan pertama kali, PKR kena main tikam-tikam dari belakang oleh PAS. Tapi PKR tidak pernah serik. Apasal pula kali ini nak terkejut? 

   Apakah mungkin kerana Azmin, selaku MB Selangor hari ini telah terhutang budi dengan PAS .... maka dia pura-puralah terkejut konon?
Comments
7 Comments

7 comments :

Anonymous said...

Bukan Azmin terkejut tapi terperanjat saja sebab PAS telah telah sokong Azmin untuk tiadak mahu beri tahu pada pembangkang yang dia sendiri telah tikam presiden PH untuk tidak menyokong kita tunggulah pula bagaimana Azmin akan tersentak pula bila undi tiadak percaya kepada najib dibentangkan nanti sudah pasti kali ini Azmin akan terbeliak biji mata bial Presiden PAS kata yang PAS tidak akan masuk campur hal sokong atau tidak dalam usul tersebut.Pergi jahanam lah semua pemimpin yang tolol macam presiden kaki pil kuda.

Anonymous said...

Azmin jagan bodoh kan rakyat.
tak nampak ka kenyataan2 PAS yg membodohkan kamu.

Nazri Mohd Zahid said...

Nampak gayanya ahli poitik kita ni semuanya mementingkan status quo masing2 jer...bknnya masalah rakyat yg diutamakan....hampeh

Anonymous said...

Azmin terkejut sebab umi hafilda selalu terkejud..azwan Ali ada penyakit terkejud2...ni LA pemimpin pecaturan pas..bab Political pas lupa Islam nk pilih pmimpin yg mcmana??semua pejuangan pas sudah terkalab....Semua terkalaaaaab...umpama ketam ajar anak cara berjalan dgn betul..tapi diri sendiri jalan memang x betol...baik Dari pas atau umno..ketirisan pemimpin yg disegani..Orang yg Dari kalangan bukan ulul azmi...menjadi sasaran Political barat..jadi Semua nampak serba x kena....

Anonymous said...

Kalau selalu jatuh dalam lubang yang sama berkali2.... itu maknanya orang itu tersangat kurang MUKMIN.

Hidup Najib! said...

Geng2 ostad ni mana buleh caya sgt...rakyat susah,hidup merempag dlm khemah,cikgu2 YIK kena kencing idup2..tup2 depa naikkan elaun dan gaji MB,TMB dan exco..kira hebat tu...belajar dr pokjib

Ritchie Blackmore said...

Budak azmin ni kalu kena penampar dgn Hadi baru dia sedar kot..bodoh sggh la budak azmin nih !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...