JERUSALEM

JERUSALEM
SOLIDARITI BERSAMA PALESTIN

Saturday, November 14, 2015

Hj Hadi terlibat dengan konspirasi menyingkirkan Husam

Dato Husam Musa dalam program ‘Demo Tanya Hamba Jawab’ telah berjaya memberikan penjelasan kepada beberapa persoalan yang telah dikemukakan kepadanya.

 Secara tidak langsung kita diberitahu bahawa konspirasi jahat untuk menyingkirkan Husam telah bermula sejak awal-awal lagi menjelang PRU-13.

 Husam sewaktu menjawab pertanyaan melalui SMS bertanyakan apa kedudukan yang sebenar sewaktu Husam bertanding di Putra Jaya dulu. 

 Husam mendedahkan beliau telah diminta sebanyak 3 kali supaya tidak bertanding di Dun Salor.

 Kali pertama dibilik Tuan Guru Nik Aziz oleh Setiausaha perhubungan PAS negeri Kelantan yang memaklumkan bahawa Dewan Harian telah mengambil ketetapan supaya Husam tidak bertanding Dun Salor dan sebaliknya memintanya hanya bertanding Parlimen sahaja. Tetapi Husam dengan tegas menolaknya.

 “Kalau hambo tak tanding di Salor, tak payahlah hamba bertanding langsung tak apa!” jawab Husam. 

 Kemudian di kali kedua, dekat pilihanraya, mereka meminta persetujuan Husam supaya adiknya, Hafiz bertanding di Salor dan Husam di parlimen. Ini pun Husam tegas menolaknya.

 “Kalau dua beradik bertanding, bagi adik saya, saya tak akan bertanding,” tegas Husam." kata Husam.

 Untuk kali yang ketiganya, Husam memberitahu, tok guru telah memanggilnya seorang sama seorang pergi ke Besut. 

Dalam pertemuan tersebut, Hj Hadi kata, enta mesti hanya bertanding parlimen, tak payah tanding Dun.

 “Saya pegang lutut tok guru, Hj Hadi. Saya kata, tok guru, saya telah diberitahu masalah-masalah pengurusan pembalakan yang berlaku. Saya tidak boleh tinggal sehingga saya berpuas hati pengurusan khazanah kerajaan negeri Kelantan ni.Saya tetap akan bertanding di Dun Salor! Kalau tak Dun Salor, tak bertanding tak apa!” ……..siaran jem… Tidor dulu! hahahaha!
Comments
6 Comments

6 comments :

Anonymous said...

Pening hj hadi kali ni...

Anonymous said...

Syabas Sdr Husam. Org tua tu sepatutnya tak bertanding. Perangai dia menyusahkan rakyat je.

Anonymous said...

Siaran tu asyik jem kat tempat2 yg penting je

Wan Rosli said...

Menyusahkan PAN yg kalah.. kami tetap selesa membangun bersama islam.. bukan membangun bersama abg busat..

Wan Rosli said...

Sape yg pening nih.. kalau org tu tak pening pasti dia boleh tunggu next muktamar utk lawan geng2 ulamak... nampak tak permainan dia..??

Anonymous said...

Itu slogan lama. Slogan baru membangun bersama balak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...