GOPENG

GOPENG
JOM HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Friday, February 05, 2016

Ahmad Bashah terima padah kerana mengabaikan nasihat Mukhriz

 
Disempena majlis perlantikan MB baru....
Mukhriz ketika meletakkan jawatan tempohari tu dah peingatkan Bashah awal-awal lagi. 


Dia pesan Bashah supaya tidak lena ketika angkat sumpah.

 Tapi ramai yang tidak endahkan. Malah anak Bashah sendiri marah-marah. Nasihat Mukhriz itu terus diabaikan oleh Bashah. Dia tetap dengan perangainya yang memang kaki tidor di khalayak ramai.

Ketika saya singgak jengok sat  blog Shahbudin terpampang gambar-gambar Bashah sedang dibuai mimpi ....

Shahbudin menasihatkan Mb baru ini supaya mendapatkan rawatan segera. Elok jangan abaikan nasihat yang kali ini, sebelum Najib tukarkan MB kerana faktor kesihatan macam bekas Peguam Negara hari tu.


Sebelum itu terdapat video dan gambar Bashah dikatakan sedang tidur dalam sebuah acara di istana beredar meluas di Internet.Boleh klik vdonya di sini

Hoi! Orang bukan nak hina kamu sebab tido tu...tapi sebab ko mohong dengan cuba menafikannya.

 Bashah menjelaskan beliau hanya menutup mata untuk menghayati titah diraja....huhuhuh!

 Orang dah tengok vdo tu, bukan setakat gambar sahaja...Bashah sampai terlentok gitu, dia kata tak tidor?
Comments
2 Comments

2 comments :

tanya sama itu hud hud said...

Kalau bukan kaki muhong,bukan umno namanya..

otaiblues.blogspot said...

suatu ketika dulu...bekas pm.abdullah ahmad badawi di lebel kaki tido...rupanya masih ada yg tido...
kalau dah kaki tido...kat mana mana pun boleh...lg best waktu tok katib bg khutbah...ramai yg tersengguk sengguk...alasan menghayati khutbah...alasan yg digunakan oleh org yg tido ..hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...