PENANG

PENANG
TABUNG BANJIR PENANG

Monday, February 15, 2016

Apakah PAS mahu kami timbulkan semula isu spenda terlondeh pemimpin PAS?

 Sekirannya benar dakwaan ini, tentu akan ada perwakilan yg masih berada 
dalam PAS akan tampil membuat akuan terhadap kerja terkutuk tersebut. 
Klik untuk tonton vdonya di sini
  Mat sabu pembekal perempuan pemuas nafsu kepada perwakilan Muktamar PAS? Jahat betul orang yang memfitnah Mat Sabu ini. Nama pemfitnah, ikut catitan pada vdo tersebut ialah Ust Datuk Najmi Shamsuddin.

Bukan sahaja mefitnah Mat Sabu malah juga Mahfuz Omar dan rakan-rakan mereka yang lain. Bayangkanlah hingga melibatkan para perwakilan muktamar PAS.

 Mat Sabu difitnah konononya dia menang Timbalan Presiden melawan Nasharuddin Mat Isa kerana "Mat Sabu menjamu perwakilan-perwakilan yang datang ke Muktamar Agong PAS dalam pemilihan tersebut sehari sebelum pemilihan dengan perempuan-perempuan. Tok Lebai2 yang jadi ketua ranting datang ke Kuala Lumpur dengan ....."

  Nasharuddin Mat Isa tewas kepada Mat Sabu dalam perebutan jawatan Timbalan Presiden ketika itu sebab perwakilan mendapat habuan perempuan pemuas nafsu dari Mat Sabu??

Pemfitnah tu kata, Mat Sabu ada lebih 200 perempuan untuk memuaskan nafsu orang PAS?? Aduss! Dia ingat Muslimah dalam PAS tu apa? 

 Sebenarnya isu ini telah lama dimainkan oleh musuh PAS oleh Umno bagi tujuan untuk memburuk-burukan Mat Sabu dan PAS.Ternyata pembuat vdo ini amat bersimpati dengan kekalahan Nasharuddin UG di tangan Mat Sabu.

  Tapi oleh sebab sikap kebencian walaun PAS yang bernama 'Komander Abu Suffian' terhadap presiden Amanah, Mat Sabu, dia telah munculkan semula vdo tersebut tanpa menyedari motif sebenar vdo tersebut dicipta oleh Umno untuk memburuk-burukan Parti PAS dan orang-orang PAS sendiri.

  Kesian juga dengan kelaku blogger otai Ibnu Hashim yang terikut sama bersubahat dengan kelaku jahat Komander Abu Suffian itu. Adakah masuk akal Ibnu Hashim akan apa yang didakwa oleh situkang fitnah Umno itu?  Isu ini telah lama di ulas di sini 

   Jelas perangai jahat Umno yang suka memfitnah telah diambil aleh oleh walaun PAS. Walaun silap langkah dalam tujuan nak memalukan Mat Sabu hingga melibatkan para perwakilan Muktamar PAS, para Muslimat PAS, dan Mahfuz Omar yang masih lagi bersama PAS!

 Apakah PAS mahu penyokong Amanah memainkan semula isu spenda terlondeh pemimpin PAS ? Saya tak dapat nak kata apa jika ada fesbuker yang akan melakukannya....
Comments
11 Comments

11 comments :

Anonymous said...

Confirm dah jadi Pertubuhan Ajaran Sesat...

tanya sama itu hud hud said...

Ramai tak lupa kes spenda besar yg didiamkan pas..

Anonymous said...

Entah kemana perginya akhlak Islam.....beginikah tindakan jamaah Islam?......hai.....sudahlah saudara...

Anonymous said...

Buat apa dok layan orang PAS yang kurang waras berfikir dua kali lima UMNO.

JAKA said...

sepatutnya tajuk berita fitnah tersebut begini...


PERWAKILAN PARTI ISLAM MALAYSIA DIRASUAH DENGAN PEREMPUAN

kalaupun mat sabu rasuah mereka dgn pompuan, perwakilan juga adalah telah mengikut syaitan kerana terima rasuah itu dan memberi kemenangan kpd mat sabu.

so jgn salahkan mat sabu sahaja.. sepatutnya isu ini dibongkar semasa muktamar itulah. sepatutnya mesti ada yg bangun dan dedahkan mereka ditawar pompuan oleh mat sabu.. there and then!

maka kita bertanya....

apakah kekalahan mat sabu pd muktamar yg lepas kerana tidak rasuah dgn pompuan lagi.. atau pascai telah rasuah dgn pompuan yg lebih muda dan sedap. pompuan yg mat sabu tawar dah tua2.

maka berita pada muktamar lepas sepatutnya keluar berita berbunyi begini..


PERWAKILAN PAS TELAH MENERIMA RASUAH PEREMPUAN LEBIH MENAWAN DARIPADA MUKTAMAR SEBELUMNYA


maka jadilah muktamar pas sebenarnya adalah pesta sex pak lebai ostad dan olamak.

kebodohan fitnah ini sebenarnya memakan pas sendiri.

seolah2 perkara sebesar ini pun pemimpin pas tidak dapat hidu... dan tidak ada tindakan. hanya setelah mat sabu keluar pas maka didedahkan semula.

dimana harun din yg dapat menangkap jin yg ghaib tetapi tidak dapat menilik perkara sekeji ini yg melibatkan puluhan perwakilan?


APAKAH PERWAKILAN TIDAK UNDI MAT SABU PADA MUKTAMAR LEPAS KERANA TIDAK LAGI DPT HABUAN PEREMPUAN?


kita mohon supaya semua saksi2 termasuk yg dah makan rasuah mat sabu itu tampil memberi keterangan dan repot polis. mesti berani mengaku dan bersedia utk dihudud.

apakah kerana ramainya perwakilan sudah berzina maka hudud tidak dilaksanakn dan ponteng dpd dibentangkan?

apakah yg ponteng itu pun turut menikmati rasuah ini maka takut hudud akan makan diri sendiri?

sekiranya semua ini fitnah maka bersedialah pelapor fitnah ini utk ke neraka. kerana kamu telah menuduh bukan saja mat sabu tetapi ramai perwakilan berzina.

semua perwakilan yg mengundi mat sabu pada muktamar dulu adalah potensi saksi yg terima rasuah itu. sudah tentu mereka boleh dikenalpasti.


SATU LAPORAN POLIS PERLU DIBUAT DAN SEMUA SAKSI2 PERLU DIPANGGIL MEMBERI KETERANGAN.


sungguh bijak blogger pembodek pas yg menghancurkan nama pas sendiri. sebb dendamkan mat sabu pas sanggup dibinasakan seluruhnya.

tidakkah blogger dan pemfitnah2 bodoh ini sedar bahawa selepas ini pas akan dikenali sebagai ...

PARTI AGAMA SEKS (PAS)

dan muktamar pas akan dikenali sebagai...

MUKTAMAR PESTA SEKS


pas binasa bukan kerana dap atau mat sabu atau umno
pas binasa kerana tgn2 syaitan sudah memaki juban dan serban
pas binasa kerana tiadanya sebenar2 ulamak yg suci jiwanya
pas binasa kerana keduniaan sudah meresap dlm darah perjuangan
pas binasa kerana ego sombong bongkak menjadi pakaian
pas binasa kerana mengamal assobiyah
pas binasakan bkn kerana berkawan umno(tak salah) tapi kerana
telah berperangai lebih teruk dari umno

bukankah sepatutnya pemimpin pas menegur supaya isu mat sabu ini ditutup demi menunjukkan akhlak mulia seorg ulamak. berlawanlah dgn mat sabu secara gentleman...

kecuali lah isu baru yg masih panas jika isu lama dihangatkan kembali maka kita yakin niatnya adalah politik semata2.. bukan mencermin akhlak islamiah

klu beginilah pas maka percayalah.. islam lama lagi nk tertegak di malaysia. kecuali ditgn pihak lain yg Allah pilih.

Husmad Ahmad said...

Sebab sudah berbaik dengan umno maka perangai pun macam umno

Urang Areng said...

Sedih.. Begini jadinya pas skrg..

Anonymous said...

Sedih ya tgk pas skrg...huhuhu

mohdayub said...

Dari Amanat Al Merengi

http://anginlautchinaselatan.blogspot.my/2013/01/terbaru-akibat-amanat-haji-hadi-1981.html?m=1

Anonymous said...

Hadi dpat berapa org? 5 org? Cabut serban dan jubah,Depan belakang dirembatnya.

Nasrudin Abd Shukor said...

Tula pasal..TGNA ningal je....ranap jugak moral pendukung PAS...kesihan pd PAS.huhuhu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...